Chiar dacă s-au clasat pe locul șapte în cadrul concursului Eurovision, formația Zdob și Zdub alături de Frații Advahov au fost apreciați de o lume întreagă. Momentul artiștilor noștri din marea finală a fost urmărit, pe YouTube, pînă acum, de peste 1,5 milioane de persoane, ocupînd locul patru după numărul de vizualizări.
Al treilea cel mai vizualizat număr din cadrul finalei Eurovision a fost cel al reprezentantului Marii Britanii, Sam Ryder, care a adus în scenă piesa „SPACE MAN”, ocupînd locul doi.
Pe locul doi, după numărul de vizualizări pe YouTube, se poziționează Chanel, reprezentanta Spaniei, care a cîntat melodia „SloMo”, acumulînd peste 7 milioane de vizualizări. În acest an, Spania a ocupat locul trei la Eurovision
Piesa care s-a bucurat de cel mai mare succes atît pe YouTube, cît și pe scena mare a Eurovision este cea a reprezentanților Ucraina, Kalush Orchestra, „Stefania”. Melodia a acumulat peste 10 milioane de vizualizări și i-a adus țării vecine victorie.
Adăuga comentariu