Paradoxal, deși milioane de oameni și firme au folosit softul în pandemie, valoarea Zoom este acum mai mică decît înainte de COVID, scrie publicația economică Quartz.
Zoom, compania care a devenit exponentul muncii de acasă în pandemie datorită softului său pentru apeluri video și conferințe, își recheamă angajații să lucreze la birou. Firma le-a solicitat în urmă cu o săptămînă lucrătorilor săi să vină la sediul cel mai apropiat cel puțin două zile pe săptămînă, într-un program hibrid, anunță libertatea.ro„Ca firmă, sîntem într-o poziție mai bună pentru a ne folosi propriile tehnologii, pentru a continua să inovăm și pentru a ne sprijini clienții globali. Vom continua să folosim întreaga platformă Zoom pentru a ne menține angajații și echipele dispersate conectate și pentru a lucra eficient”, a anunțat compania, conform CNN. Starul pandemiei, de la extaz la agonie Multe companii au beneficiat de pe urma pandemiei, dar niciuna mai mult ca Zoom, ale cărei servicii de videoconferință au depășit în popularitate Skype de la Microsoft, Meet de la Google sau Webex de la Cisco, arată jurnaliștii de la Quartz. Datorită popularității sale, acțiunile companiei au crescut accelerat: de la 89 de dolari pe unitate în februarie 2020 la un maxim de 559 de dolari pe unitate în luna octombrie 2020.
Între timp însă, acestea au scăzut la un nivel chiar mai mic decît înainte de pandemie, respectiv 67 de dolari bucata. Valoarea companiei este de 19,8 miliarde de dolari în acest moment, comparativ cu un maximum de 159 de miliarde de dolari în pandemie.
Adăuga comentariu