X 
Cutremure stiri: 506

Populația este chemata să reclame încălcarea drepturilor de consumator

3 dec. 2014,, 16:45   Societate
4457 1
Foto: gov.md
S-a lansat Centrul de Asistență a Consumatorilor (CAS) din regiunea de Centru, anunță Centrul de Analiză a Corupției (CAPC). CAS este o structură neguvernamentală, care va oferi servicii de informare și consultanță consumatorilor și agenților economici.

Intr-o conferință de presă la IPN, expertul Viorel Pîrvan a afirmat că specialiștii Centrului vor acorda consumatorilor servicii de informare, de consultare și asistență juridică primară. Tot aici, populația va primi ajutor în a se adresa autorităților competente pentru a-și putea apăra drepturile de consumator.

Cei de la Centrul CAS vor fi sesizați de fiecare datăcînd consumatorii vor reclama cazuri de comercializare a produselor alimentare contrafăcute sau periculoase. CAS deține un laborator care permite efectuarea testelor specializate pentru a depista produsele contrafăcute sau cu termenul de valabilitate expirat.

Președintele CAPC, Galina Bostan, a menționat ca cetățenii moldoveni vor avea parte de produsele pe care le merităși de ei depinde dacă situația se va îmbunătăți, deoarece acum pot contribui la acest lucru prin reclamarea încălcărilor pe care le sesizează.

Adresa CAS Centru: str. Sfatul Tarii, 27, of.6. Program: de luni pînă vineri, între orele 9.00 și 18.00. Linia fierbinte privind drepturile consumatorilor – (022) 233 200. Anterior a mai fost deschis un centru similar la Bălți, iar la 9 decembrie va fi lansat al treilea centru la Cahul.

Lansarea CAS Centru face parte dintr-un proiect susținut de Fundația Est-Europeană.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum considerați : Stabilirea supremației legilor si a altor documente al EU asupra legislatiei interne a Republicii Moldova se referă la problema privind caracterul suveran și independent al statului moldovenesc?
Caii moldovenești, în centrul unui scandalСандуляк Владислав