Transnistria stiri: 1449
Preşedintele stiri: 4074

Serviciul Vamal: Achitarea vinietei este una dintre cele mai frecvente întrebări ale cetăţenilor

21 aug. 2013,, 09:02   Societate
5775 0
Foto: border.gov.md
Cele mai frecvente întrebări adresate de cetăţeni la linia de informare se referă la achitarea vinietei, declararea valutei, vămuirea trimiterilor poştale. Despre aceasta comunică Serviciul Vamal după 20 de zile de la lansarea oficială a Call Center al Serviciului Vamal.

Potrivit Agenţiei "Infotag", în primele 20 de zile de activitate, operatorii Centrului au fost recepţionate 285 de solicitări de consultare şi informare. Dintre acestea 230 sînt apeluri telefonice, 25 – mesaje prin Skype şi 30 – mesaje prin poşta electronică.

Astfel, într-o zi de lucru în mediu 20 de cetăţeni beneficiază de serviciile Call Center. Din totalul apelurilor, circa 35 % revin cetăţenilor aflaţi peste hotarele ţării.

Una dintre întrebările frecvente se referă la calcularea taxei vamale, iar pentru a simplifica accesul la această informaţie, Serviciul Vamal oferă prin intermediul paginii web, tuturor celor interesaţi, accesul la baza de date TARIM (Tariful Vamal Integrat al Republicii Moldova), care permite determinarea taxei vamale şi impozitelor percepute la import.

Centrul Unic de Apel (Call Center) este dotat cu două linii – linia anticorupţie, unde pot fi semnalate cazuri de fraudă sau de corupţie, şi linia de informare – prin care pot fi solicitate informaţii despre regulile vamale.

Numărul Call Center + (373 22) 574 111 este afişat la toate birourile şi posturile vamale şi, totodată, toate informaţiile despre Call Center pot fi accesate pe pagina web a Serviciului Vamal www.customs.gov.md.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?