X 
Arşiţa stiri: 199
Jocurile Olimpice stiri: 166
Transnistria stiri: 1415

Peugeot 208: Re-generarea ©

5 aug. 2013,, 11:18   Ştiri Auto
2518 0
Noul Peugeot 208 este disponibil și în Republica Moldova. Un model urban, de segment B, fabricat încă din momentul lansării în două versiuni de caroserie, cu 3, respectiv 5 uşi. Peugeot a adoptat cele mai ambițioase specificații ale segmentului B European pentru a creea un autoturism capabil să marcheze un salt spectaculos peste generații. Conștient că un simplu face-lift nu mai este suficient, Peugeot nu a ezitat să rescrie cartea regulilor și să reinventeze principii pe care au fost realizate modele de referință precum 205, 206 și 207. Aceste principii au fost re-generate și astfel a apărut noul Peugeot 208, un model care se adresează unei mari diversități de clienţi, proveniți dintr-o piață exigentă, cu cereri în permanentă schimbare. ”Cred ca va exista un “înainte” şi un “după“ 208. Această maşină marchează cu adevărat o nouă etapă, un moment definitoriu pentru Peugeot”, precizează Alain Tranzer, Director Proiect 208 „ Cu 208, Peugeot schimbă era”, precizează Vincent Rambaud, Director General Automobiles Peugeot „208 este o nouă ilustrare a proiectului lansat acum trei ani, care se declară a fi o nouă etapă în drumul Peugeot spre şi mai multă modernitate. –Xavier Peugeot, Director Marketing / Comunicare Peugeot.

Regenerarea arhitecturală

Peugeot 208 întruchipează principiile agilităţii şi eficienţei. Soluțiile tehnice aplicate îl fac un vehicul mult mai uşor decât predecesorul (-110 kg în medie comparativ cu 207 şi nu mai puţin de -173 kg pentru o gamă care începe de la 975 kg), aerodinamic şi foarte compact (-7 cm în lungime şi -1 cm în lăţime). Necătînd la faptul că s-au micșorat dimensiunile exterioare, în interior s-a obținut un spaţiul pentru ocupanţi mai mare, +5 cm în zona genunchilor pentru pasagerii din spate şi un plus de 15 dm³ în volum, ca o dovadă a performanţei arhitecturale optimizate.

“În comparaţie cu 207, ne-am dorit o maşină mai mică în exterior şi mai mare în interior” afirmă Cristophe Clochard, Director Consolidare 208.

Regenerarea stilistică

Peugeot 208 dă o nouă formă şi rafinează noile coduri stilistice ale mărcii. Grila flotantă, semnătura blocurilor optice frontale, luminile spate în formă de bumerang – fiecare detaliu este desenat în raport pefect cu echilibrul maşinii, structurat pe o „coloană vertebrală”, care este şi mai vizibilă pe plafon. Sculptat, atletic, pur şi în același timp sofisticat, 208 proiectează Marca spre o nouă şi atractivă modernitate, sugerând senzualitate, energie şi delicateţe.



Regenerarea ergonomică

Interiorul continuă promisiunea inovaţiei, aşa cum face şi designul exterior. O adevărată delimitare de ceea ce a existat înainte, dincolo de constrângerile tehnice cunoscute şi referinţele culturale, instrumentele de bord şi butoanele au fost complet regândite pentru a deveni intuitive şi clare. Toate acestea sunt poziţionate în jurul unui volan mic, unui panou de bord de tip head-up display şi unui touch-screen de dimensiuni generoase. Acest ansamblu se conectzează cu ocupanţii săi şi contribuie la latura practică, siguranţa, calitatea şi puritatea designului interior, precum şi la senzaţiile în timpul condusului. „Decizia de a regândi complet bordul, de la începutul proiectului, pentru modelul destinat a fi cel mai vândut al Mărcii, a însemnat asumarea unui risc uriaş. Împreună, am dat dovadă de o îndrăzneală excepţională prin implementarea lor pe 208.”

Regenerarea mediului

Ajungând la o medie de emisii poluante reduse cu 34 g/km CO² față de 207, noul 208 devine lider în segmentul său. Cea mai recentă generaţie de motoare şi folosirea tehnologiei micro-hibrid e-HDi pe toate versiunile se adaugă la îmbunătăţirile vehiculului în termeni de reducere a masei şi creştere a calității aerodinamice. Cu 5 modele, dintre care 4 sunt echipate cu noua generaţie Stop & Start (e-HDi), gama diesel porneşte de la emisii de 87 g/km, oferind un consum de carburant de 3,4 l/100 km şi niciodată nu depăşeşte un consum de 3,8 l/ km. Noul 208 introduce o nouă generație de motoare cu benzină în 3 cilindri, de 1.0 l şi 1.2 l VTi, care sunt foarte eficiente, cu emisii de CO² începând de la 99 g/km şi un consum de 4,3 - 4,5 l/100 km. În ceea ce privește motoarele pe benzină de 1,6 l cu transmisie automată s-a obținut o performanță în materie de consum de 5,8 l/ km. Şi 208 nu se opreşte aici. Cu 25% “materiale verzi” (reciclate sau de origine naturală), care alcătuiesc masa de polimeri, el intră într-o nouă eră în termeni de eco-design. Ca premieră mondială, bara de protecţie spate şi ansamblul de ventilaţie sunt produse complet din materiale 100% ecologice. Doar bara va conduce la o economie anuală de 1600 tone combustibil în procesul de producţie.



Regenerarea experienţei la condus

Noul 208 reînnoieşte experienţa la condus, o cheie a originilor mărcii Peugeot:

- Datorită volanului compact care oferă o nouă ergonomie, şoferul experimentează o cu totul nouă dinamică în timpul condusului
- Datorită unor noi nivele ale confortului şi ţinutei de drum, rezultatul experienţei istorice a mărcii referitor la suspensie şi beneficiile dimensiunilor reduse şi al masei mici a maşinii

„Noul bord contribuie enorm la senzaţiile la condus. Când intri în interiorul lui 208, vrei imediat să conduci şi să beneficiezi de calitate.” Gaëtan Demoulin, Manager Performanţă Vehicul

„Cu 208, Peugeot a receeat un nou simbol”. – Laurent Blanchet, Director Gamă Produse Peugeot

Vino să descoperi noul Peugeot 208 la salonul auto Peugeot, de pe bd. Dacia 55





0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum veți proceda în cazul referendumului republican privind integrarea europeană a R. Moldova?
CAII MOLDOVENEȘTI, ÎN CENTRUL UNUI SCANDAL!Сандуляк Владислав