În viitorul apropiat, Pămîntul va fi lovit de cele mai puternice furtuni

3 noi. 2023,, 03:00   Ştiinţă şi IT

Oamenii de știință britanici prezic cele mai puternice furtuni, care pot avea consecințe catastrofale pentru planeta Pămînt. Studiul oamenilor de știință a fost publicat în revista Science Alert.

Oamenii de știință sugerează că uraganul "Otis", care a lovit orașul Acapulco din Mexic la 25 octombrie 2023, ar putea fi un prevestitor al dezastrelor care așteaptă Pămîntul în viitorul apropiat.

Potrivit cercetătorilor, cel mai puternic ciclon tropical "Otis" s-a transformat dintr-o furtună obișnuită în cel mai distructiv uragan de categoria a 5-a, lucru pe care oamenii de știință nu l-au prevăzut.

Din cauza schimbărilor climatice globale, oamenii de știință au tot mai multe dificultăți în a prezice evoluția viitoarelor dezastre naturale. Pentru a prezice evoluția furtunilor și a uraganelor, oamenii de știință trebuie să reconfigureze sistemele informatice pentru a ține cont de schimbările climatice.

În plus, cercetătorii consideră că omenirea ar trebui să se pregătească pentru faptul că dezastrele naturale se vor dezvolta cu o forță mai puternică decît previziunile preliminare.

La ce vor duce modificările la Codului Penal privind extinderea noțiunii de ”trădare de patrie”?