X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Ucraina va introduce cashback pentru achiziționarea de produse ucrainene

26 feb. 20:30   Externe
2162 0

Cumpărătorii din Ucraina vor putea primi o compensație care să acopere o parte din plata pentru mărfurile și serviciile produse în această țară.

Programul de cashback "Cumpără ucrainean" va începe să funcționeze în acest an.

Anunțul a fost făcut de președintele Vladimir Zelenski la prezentarea platformei "Made in Ukraine", relatează RBC-Ucraina.

"Pentru achiziționarea anumitor tipuri de bunuri și servicii produse în Ucraina, cetățenii ucraineni vor putea obține o rambursare a unei părți din fonduri pe un card special", a spus el.

Potrivit președintelui Ucrainei, instrucțiunea corespunzătoare a fost dată guvernului, acum acest program este în curs de elaborare și ar trebui să funcționeze deja în acest an.


"Acestea sînt taxe, acestea sînt salariile soldaților noștri, acestea sînt capacitățile statului nostru, inclusiv apărarea. Se pregătesc deja parametrii cashback-ului ucrainean: financiar și tehnic", - a declarat Vladimir Zelenski.

Cele mai recente date ale Comitetului de Stat pentru Statistică al Ucrainei arată că în 2020 ponderea vînzărilor de către comercianții cu amănuntul de bunuri care sînt produse în Ucraina a crescut la 53,4%. În 2019, ponderea bunurilor locale a fost de 52,4%, în 2018 - 53,2%, în 2017 - 52,3%.

Cashback-ul este un program de loialitate oferit de unele bănci și companii, care permite utilizatorilor să primească înapoi o parte din bani pentru cumpărăturile efectuate cu ajutorul anumitor carduri bancare sau servicii.

Principiul de funcționare al unui sistem de cashback este, de obicei, următorul: un utilizator face cumpărături folosind un anumit card bancar sau prin intermediul unor programe speciale de afiliere, iar un anumit procent din valoarea cumpărăturilor este returnat în contul său sub forma unui cashback.

Valoarea cashback-ului depinde, de obicei, de condițiile programului și de categoria de achiziție. De exemplu, cashback-ul poate fi mai mare pentru anumite categorii de cheltuieli, cum ar fi achizițiile din supermarketuri, restaurante, sau în anumite condiții, cum ar fi prima achiziție după activarea cardului.

Cashback-ul a devenit o modalitate populară de a atrage și de a păstra clienții.

2
9
2
2
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?