X 
Arşiţa stiri: 199
Jocurile Olimpice stiri: 173
Transnistria stiri: 1415

Ați procurat un bun necalitativ. Ce trebuie să faceți în acest caz

28 iul. 15:40   Economie
4 ore in urma 1084 0

Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor a venit cu o informație utilă pentru cetățeni, notează Noi.md.

Astfel, consumatorul este informat că, în cazul în care a procurat un bun, care s-a dovedit necorespunzător, are dreptul:

-să adreseze o reclamație scrisă vînzătorului cu anexarea bonului de casă și predarea bunului;

-vînzătorul are la dispoziție 14 zile pentru soluționarea reclamației - termenul curge din momentul depunerii reclamației și întocmirii actului de predare a bunului.

Consumatorii, care au întîmpinat vreo problemă la procurarea unui produs sau prestarea unui serviciu, pot să se adreseze la Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor - mun.Chișinău, str.Vasile Alecsandri 78.


La fel, pot apela Telefonul Consumatorului 022 51 51 51.

1
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum veți proceda în cazul referendumului republican privind integrarea europeană a R. Moldova?
CAII MOLDOVENEȘTI, ÎN CENTRUL UNUI SCANDAL!Сандуляк Владислав