X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Cunoașteți aromele Zen prin a descoperi vinul TM Kabuki de Stanislav Neruh ©

2 oct. 2022,, 14:35   Business
1641 0

Vinul de fructe este considerat nu doar una dintre cele mai populare băuturi din lume, ci și sănătos. În rîndul oamenilor longevivi din însorita Japonie, vinurile de fructe sînt renumite pentru popularitatea lor, deoarece prepararea sa păstrează gustul și aroma naturală a fructelor și a pomușoarelor. Vinurile de fructe de marca Kabuki reprezintă o combinație unică de tradiții japoneze străvechi și profesionalismul vinificatorilor moldoveni, ceea ce permite satisfacerea gustului oricărui gurmand de vinuri.

Omul de afaceri și vinificatorul Stanislav Neruh a povestit într-un interviu cum brandul său Kabuki a reușit să cucerească inimile oamenilor din mai multe țări și va cuceri noi orizonturi ale piețelor mondiale ale industriei vinului.

Stanislav, este adevărat că marca Kabuki a apărut pentru prima dată în Ucraina?

Da, este adevărat. La început am fost implicat în dezvoltarea vinificației în Moldova, era la începutul anilor 90. Compania noastră a dezvoltat o mulțime de instrucțiuni tehnologice utile, care astăzi sînt folosite în structurile noastre. Aici am produs vinuri pînă în 98, iar apoi am plecat să cuceresc Ucraina. Starea vinificației ucrainene la acea vreme era, în general, destul de deplorabilă. Am adus cunoștințele mele din Moldova în această țară și am început să dezvolt piața ucraineană. Pentru început, am furnizat vinuri moldovenești și le-am vîndut. Cu timpul, societatea noastră comercială, după ce a fuzionat cu o altă structură, s-a transformat într-o fabrică. Am început să elaborez noi instrucțiuni, am introdus substituirea importurilor în sectorul vinului. Am importat volume mari de vin în vrac în Chile, Africa de Sud, Argentina, Georgia și l-am vîndut pe piața internă. Am oferit consumatorului doar un produs de calitate pentru aceiași bani cu care se importau vinurile îmbuteliate la acea vreme, doar că acestea pierdeau din punct de vedere calitativ, așa că am crescut rapid în afacerea noastră și am ocupat o nișă distinctă în Ucraina. Așa s-a născut marca noastră unică și marca comercială Kabuki în 2010 la KAMYANKA GLOBAL WINE Ltd.

Cum a apărut Kabuki în Moldova?

Kabuki a cucerit inimile consumatorilor ucraineni, iar eu am decis să mă îndrăgostesc de el și Moldova. În 2018, i-am mutat producția în țara noastră, în cadrul unei cooperative a familiei mele Kazayak Vin, Suvorov Vin și Sinerex, implicată, de asemenea, în vinificație. Este o gamă de vinuri naturale japoneze cu adaos de sucuri de fructe. Kabuki este produs cu ajutorul tehnologiei moderne. Am dezvoltat instrucțiuni tehnologice împreună cu maeștrii vinificatori din Japonia, care ne-au transmis metode unice de creare a unei arome unice a fiecărei poziții din linia Kabuki. Diferența noastră față de alte mărci este că am reușit să îmbinăm armonia dintre tradițiile seculare unice și elementele vieții moderne. Nu producem băuturi spirtoase, ci sîntem specializați în poziționarea vinului ca băutură socială. Ne dorim ca oamenii să se bucure de viață, să învețe despre lume, să descopere noi emoții și să exploreze filosofia de viață.

De ce anume Japonia v-a inspirat pentru crearea brandului?

Ideea de a crea o linie de vinuri Kabuki s-a născut după ce am întîlnit un prieten din Japonia, Sakuma Toshio, care a venit pentru prima dată în Moldova și a adus vin japonez. În timpul vizitei sale am degustat vinuri moldovenești și vinuri japoneze de prune, după care tehnologul nostru a propus să facem un amestec de vinuri din struguri și prune. După ce am gustat aroma rezultată, am "prins" starea de zen, în care sufletul uman se deschide, conectîndu-se cu universul. A fost o stare uimitoare. După ce am descoperit aroma noului vin în 2013, am decis să încep să produc vin în Ucraina sub marca Kabuki. Decizia de a crea o marcă comună Kabuki, a venit foarte repede și la timp pentru consumator, vinul din bază are arome de fructe plăcute și naturale. Însuși numele Kabuki înseamnă unul dintre cele mai vechi tipuri de teatru tradițional din Japonia. Sînteți într-o continuă dezvoltare.

Cum ați ajuns la un design atît de grozav?

Designul a fost dezvoltat în Ucraina, în 2013. Designerii companiei noastre au lucrat la el, iar acesta a fost aprobat de mine și de întreaga echipă de la Kamenka Global Wine.

A fost nevoie de aproximativ 4 luni pentru a crea o fuziune a armoniei culorilor și a gustului, împreună cu combinația cu numele mărcii Kabuki – aproximativ 4 luni. În cele din urmă, s-a dovedit a fi colorat, gustos și neobișnuit.

Ce produse noi oferă astăzi Kabuki?

Gama de vinuri de fructe Kabuki oferă 11 arome rafinate de fructe, atît roșii, cît și albe, cu arome bogate și intense de prune albe, cireșe albe și lămîie, vișine, rodii și carambole, căpșuni, prune roșii, zmeură, mango, maracuja, piersici și grapefruit.

Care sînt planurile dumneavoastră de viitor? În ce țări vă vom mai vedea vinul dvs.?

Nu obișnuiesc să stau pe loc, sînt mereu în căutare de dezvoltare. În prezent, marca noastră Kabuki este brevetată de mine personal în țări precum Moldova (32223), Ucraina (326777) și Kazahstan (57919). Acum lucrăm în principal pe piața din Kazahstan, dar nu ne vom opri aici.

Ce se întîmplă dacă nu sînteți mulțumit de dezvoltarea mărcii pe anumite piețe?

Sîntem angajați în atragerea de noi distribuitori pentru a extinde posibilitatea de a cîștiga piețe și prezența mărcii în țară, sîntem întotdeauna gata să ne dezvoltăm, să cooperăm și să atragem cît mai mulți clienți. Așadar, cu mult drag invităm noi parteneri din Kazahstan pentru colaborare. Toate contactele sînt prezentate în rețelele noastre sociale.

https://www.facebook.com/Kabuki.world

www.instagram.com/kabuki

1
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?