Comisia Federală pentru Comerţ (FTC) a spus că Adobe ascunde comisioanele, care ajung, uneori, la sute de dolari, şi alţi termeni importanţi din planul său de abonament ”anual plătit lunar”, în litere mici sau în spatele casetelor de text şi hyperlink-urilor.
Conform plîngerii, Adobe calculează comisioanele de reziliere anticipată ca fiind 50% din plăţile rămase, atunci cînd consumatorii anulează în primul lor an, notează Noi.md cu referire la news.ro.FTC a mai spus că Adobe îi obligă pe abonaţii care doresc să anuleze online să navigheze inutil prin numeroase pagini, în timp ce cei care anulează prin telefon sînt adesea deconectaţi, sînt forţaţi să se repete la mai mulţi reprezentanţi şi întîmpină ”rezistenţă şi întîrziere” din partea acelor reprezentanţi.
Adobe este, ca mărime, cea de-a doua companie din lume în domeniul de software.
Adăuga comentariu