Potrivit informațiilor publicate de Primăria Chișinău, Departamentul dispecerat al întreprinderii a recepționat și înregistrat 869 de apeluri din partea consumatorilor, care au generat intervenții rapide în teren. Din totalul defecțiunilor remediate la apeduct, 1025 au fost scurgeri, iar la rețelele de canalizare au fost raportate 312 cazuri de blocaje.
Pentru a asigura buna funcționare a sistemului, specialiștii ACC au executat lucrări suplimentare: în 139 de cazuri s-a înlocuit apeductul pe tronsoane de pînă la 5 metri, iar în alte 15 cazuri – pe distanțe mai mari de 5 metri, cu diametre între 25 mm și 500 mm. Totodată, au fost reparate 453 de vane, înlocuite 10 vane și reparați 49 de hidranți.
Reprezentanții companiei au mai raportat 12 cazuri de supraveghere sau lipsă a capacelor la căminele de vizitare amplasate pe trotuare, în parcuri sau în zonele dintre blocurile de locuințe.
Adăuga comentariu