Problemele de funcționare au început marți după-amiază, cînd mii de utilizatori ai Microsoft au raportat probleme la nivelul serviciilor sale bazate pe cloud.
O alertă pe site-ul web al Microsoft privind starea serviciilor a indicat că întreruperea a afectat Microsoft Azure – platforma de cloud computing din spatele multora dintre serviciile sale – și Microsoft 365, care include sisteme precum Microsoft Office și Outlook, notează Noi.md cu referire la biziday.ro.
Ulterior, gigantul tehnologic a anunțat că întreruperea globală care a creat probleme pentru produsele Microsoft, inclusiv serviciul de e-mail Outlook şi jocul video Minecraft, a fost rezolvată.Firma a transmis că investigaţiile preliminare arată că întreruperea a fost cauzată de un atac cibernetic şi de eşecul de a se apăra corespunzător împotriva acestuia. Compania a venit cu scuze pentru incident, care a durat aproape 10 ore şi a determinat mii de utilizatori să raporteze probleme cu serviciile Microsoft.
Incidentul are loc la mai puțin de două săptămîni după ce o pană de servicii IT globală majoră a lăsat inaccesibile peste opt milioane de computere care foloseau sisteme Microsoft, în urma unei actualizări de software făcută de firma de securitate cibernetică CrowdStrike.
Adăuga comentariu