Companiile americane au pariat și anul acesta pe starurile de la Hollywood și din lumea muzicii cînd și-au gîndit reclamele care vor fi difuzate în pauza de la Super Bowl.
Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Anul acesta vom vedea mai multe vedete, dar companiile vor depune eforturi suplimentare pentru a se asigura că starul ales se potrivește cu mesajul reclamei.”În jur de 110 milioane de americani vor privi mult așteptata finală a Campionatului de Fotbal American, așa că, pentru producători și pentru companiile de publicitate miza e uriașă... și prețul pe măsură. Costă 7 milioane de dolari să difuzezi 30 de secunde de reclamă.
Derek Rucker, profesor de marketing la Kellogg School of Management de la Universitatea Northwestern: „E o competiție acerbă cînd vine vorba de reclame, fiindcă fiecare companie dă ce are mai bun. E o investiție costisitoare.”
Jeanine Poggi, jurnalist: „Cred că anul acesta vom vedea același gen de reclame ca în ultimii doi ani, reclame cu celebrități, reclame pline de umor, într-un stil dezinvolt. Mesajul e: distrați-vă și bucurați-vă de meci. Anul acesta nu vezi vedea reclame serioase sau cu mesaj controversat.”
În schimb, companiile au readus în prim plan personaje care și-au dovedit succesul la edițiile trecute.
Finala Campionatului de Fotbal american va avea loc duminică, în Las Vegas.
Adăuga comentariu