X 
Cutremure stiri: 507

O pasageră se plînge pe întîrzierea zborului cu circa 7 ore

4 oct. 17:17   Societate
7 ore in urma 1512 0

O moldoveancă se plînge că a avut de așteptat mai multe ore în Aeroportul Chișinău, alături de alte zeci de călători, deoarece cursa cu care urma să zboare în vacanță a decolat cu întîrziere de cîteva ore.

„Zborul nostru a fost amînat pentru a 4-a oară, iar cînd am urcat în avion, a trebuit să așteptăm din nou”, a relatat tînăra. De cealaltă parte, administrația AIC susține că, responsabile de întîrzieri sînt companiile avia, transmite unimedia.

„Ei bine, ce pot să vă spun? Zilele trecute, autoritățile se lăudau cu creșterea numărului de pasageri... Ei bine, dacă majoritatea zborurilor sînt întîrziate, iar pasagerii sînt nevoiți să aștepte cel puțin 7 ore pentru zborul lor, atunci da, treaba a fost făcută cu brio. Este haos, mulți dorm chiar pe podea, copiii țipă, pasagerii nu pot fi găsiți, iar dispeceratul este nevoit în permanență să citească numele unei duzine de pasageri care s-au rătăcit în această aglomerație și nu-și mai găsesc poarta de ieșire. Zborul nostru a fost deja amînat pentru a 4-a oară”, a relatat tînăra, pe rețele.

Ulterior, tînăra a revenit cu o actualizare: „ Ne-am urcat în avion și stăm aici de 35 de minute. Nu este aer! Încă nu am decolat!”

La rîndul lor, reprezentanții Aeroportului Chișinău susțin că responsabile de întîrzieri sînt companiile avia. „Cursele se rețin periodic, pe tot parcursul sezonului de vară, dar asta ține de companiile aeriene, nu de Aeroport. Aeroportul operează în regim bormal, nu este niciun obstacol ca avioanele să decoleze la timp”, a declarat Nanu Victoria, șefa Serviciului marketing al AIC.


0
1
0
2
2

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Utilizați inteligența artificială în munca/studiile dumneavoastră?
Caii moldovenești, în centrul unui scandalСандуляк Владислав