X 
Cutremure stiri: 502

Ce trebuie să facă neapărat consumatorii în cazul sesizării mirosului de gaze naturale

1 oct. 11:15   Societate
14 ore in urma 1871 0

SA „Moldovagaz” informează consumatorii finali că, în cazul sesizării mirosului de gaze naturale, aceștia urmează să apeleze la Serviciul de dispecerat și intervenție tehnică la telefonul pentru situații de urgență „904”, disponibil 24 din 24 de ore.

În astfel de situații, echipele de intervenții vor acționa prompt și vor întreprinde măsuri relevante situației excepționale în vederea soluționării și înlăturării cauzelor, care au declanșat-o.

Concomitent, apelînd la numărul unic 1304 al contact-centrului „Moldovagaz”, sau 1305 în cazul capitalei, disponibile de luni până vineri între orele 08:00-17:00, consumatorii pot primi diferite consultații, care vizează întrebările de contractare, facturare, plăți, deconectare/reconectare instalațiilor de gaze naturale, tarife reglementate, precum și citirea/colectarea indicilor, lucrările de deconectare/reconectare și altele.

La fel, informații utile pentru consumatori pot fi găsite pe site-urile https://www.moldovagaz.md și https://www.chisinaugaz.md, sau pe partea verso a facturii de plată recepționată lunar.

6
0
0
1
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum considerați : Stabilirea supremației legilor si a altor documente al EU asupra legislatiei interne a Republicii Moldova se referă la problema privind caracterul suveran și independent al statului moldovenesc?
Caii moldovenești, în centrul unui scandalСандуляк Владислав