X 
Arşiţa stiri: 220
Jocurile Olimpice stiri: 291
Transnistria stiri: 1418

A ajuns la aeroport din Chișinău cu trei ore înainte, dar nu a putut zbura. Ce s-a întîmplat

13 aug. 15:24   Societate
2 ore in urma 2095 0

O pasageră care a ajuns la aeroportul din Chișinău cu trei ore înainte de zbor și a stat la o coadă imensă nu a fost lăsată să se îmbarce pentru că a întîrziat cu două minute, iar avionul a plecat fără ea, deși a decolat doar 40 de minute mai tîrziu.

Aceasta este povestea relatată de una dintre femeile care au înregistrat un videoclip de pe aeroportul din capitală.

Ea a menționat că a ajuns la aeroportul din Chișinău cu trei ore înainte de zbor, dar a fost nevoită să petreacă tot acest timp într-o coadă imensă de pasageri, care nu au fost lăsați pentru o lungă perioadă de timp, mai întîi pentru controlul simplu, apoi pentru controlul pașapoartelor.

Femeia a spus că zborul ei era la ora 12:30 și că se înregistrase cu trei ore înainte. Cu toate acestea, din cauza unei cozi ireal de mari de pasageri, mai întîi pentru controlul simplu și apoi pentru controlul pașapoartelor.

"Oamenii se împingeau, se înghesuiau, nimeni nu lăsa pe nimeni să treacă. Nu conta dacă erai cu copii, fără copii. Nu conta. Și am ajuns la ghișeul de check-in, prin care trebuie să plecăm, la ora 12.32. Și fetele drăguțe și simpatice de la compania aeriană Fly One au găsit timp să-mi scoată bagajele din avion, dar din nu știu ce motiv nu au găsit timp să mă urce în avion, care în cele din urmă a plecat 40 de minute mai tîrziu", a spus ea.


Femeia a precizat că de multe ori s-a aflat în situația în care întregul avion întîrzia din cauza unor pasageri care s-au înregistrat, dar nu s-au îmbarcat, întrebînd la coada de la aeroport dacă mai sînt pasageri pentru zborul care pleacă, chemîndu-i prin difuzor, iar în situația actuală, cînd sînt cozi imense, nu a ieșit nimeni și nu a făcut nimic.

Compania aeriană spune că nu este vina lor. Cei de acolo își declină responsabilitatea, spun că au chemat pasagera. Ea spune că nu și-a auzit numele de familie.

Femeia se întreabă cine este de vină și cine îi va returna acum banii pentru bilet.

Nu a existat încă nicio reacție oficială din partea aeroportului din capitală, a companiei aeriene sau a Poliției de Frontieră.

De notat că redacția Noi.md este contactată periodic de pasagerii aerieni care se confruntă cu încălcări ale drepturilor lor de către personalul companiei aeriene Fly One:

- vînzarea de bilete suplimentare în așteptarea faptului că cineva va întîrzia și, ca urmare, înregistrarea mai multor pasageri pentru același loc;
- eliminarea pasagerilor din zbor în favoarea persoanelor "potrivite";
- plasarea persoanelor pe locuri suplimentare cumpărate de pasageri pentru un confort sporit, fără rambursarea costului biletului neutilizat.

Probabil că este timpul ca autoritățile aeronautice moldovenești să se intereseze de încălcările drepturilor pasagerilor de către această companie.



1
0
0
12
5

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Pentru cine intenționați să votați la alegerile prezidențiale din data de 20 octombrie?
CAII MOLDOVENEȘTI, ÎN CENTRUL UNUI SCANDAL!Сандуляк Владислав