Potrivit Comisiei Electorale Centrale (CEC), alegătorii pot afla date cu privire la arondarea la secții de votare, procedura de vot, actele în baza cărora pot vota, informații privind domiciliul sau reședința într-o unitate administrativ-teritorială etc, transmite moldpres
De asemenea, în perioada de activitate, operatorii Centrului de Apel vor acorda asistenţa necesară persoanelor responsabile de gestionarea listelor electorale din cadrul autorităţilor publice locale, dar şi membrilor organelor electorale inferioare pentru aplicarea uniformă a procedurilor de gestionare și actualizare a Registrului de stat al alegătorilor.
Totodată, CEC a atenționat că, prin intermediul Centrului de Apel, nu pot fi depuse contestații.Linia de informare a Centrului de Apel funcționează între orele 8.00-17.00, iar în zilele de 19-21 noiembrie curent, programul de lucru va fi extins pînă la 24 de ore pe zi.
Centrul poate fi apelat la tarif ordinar de la telefonul fix sau mobil din orice localitate a țării. Acesta va funcționa pînă pe 21 noiembrie curent.
Adăuga comentariu