X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Prețul uriaș achitat pentru publicitatea difuzată în pauza de la Super Bowl

8 feb. 21:00   Sport
2257 0

Dat fiind prețul colosal, companiile americane depun eforturi uriașe pentru a găsi reclama cîștigătoare, care să fie pe placul publicului și să le crească vînzările.

Companiile americane au pariat și anul acesta pe starurile de la Hollywood și din lumea muzicii cînd și-au gîndit reclamele care vor fi difuzate în pauza de la Super Bowl.

Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Anul acesta vom vedea mai multe vedete, dar companiile vor depune eforturi suplimentare pentru a se asigura că starul ales se potrivește cu mesajul reclamei.”

În jur de 110 milioane de americani vor privi mult așteptata finală a Campionatului de Fotbal American, așa că, pentru producători și pentru companiile de publicitate miza e uriașă... și prețul pe măsură. Costă 7 milioane de dolari să difuzezi 30 de secunde de reclamă.

Derek Rucker, profesor de marketing la Kellogg School of Management de la Universitatea Northwestern: „E o competiție acerbă cînd vine vorba de reclame, fiindcă fiecare companie dă ce are mai bun. E o investiție costisitoare.”


Jeanine Poggi, jurnalist: „Cred că anul acesta vom vedea același gen de reclame ca în ultimii doi ani, reclame cu celebrități, reclame pline de umor, într-un stil dezinvolt. Mesajul e: distrați-vă și bucurați-vă de meci. Anul acesta nu vezi vedea reclame serioase sau cu mesaj controversat.”

În schimb, companiile au readus în prim plan personaje care și-au dovedit succesul la edițiile trecute.

Finala Campionatului de Fotbal american va avea loc duminică, în Las Vegas.

1
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?