Femeia a relatat pe rețelele de socializare că în urma unui control, reprezentanții Premier Energy nu au depistat nicio neregulă, obligînd-o să achite factura cu datele respective.
"1. Am sunat la Premier Energy. Prima operatoare mi-a spus să mă uit la tarif și să nu mă plîng, pentru că nu am sunat la consiliere psihologică.2. A doua a suspendat factura să se verifice datele.
3. A treia a trimis un tehnician (cred, dar cred că nu) să verifice cum lucrează contorul.
(...)
Deci, ăsta a venit, a stins lumina, a aprins-o, m-a sunat, a zis ca totul lucrează superb și eu trebuie să plătesc factura, așa triplă, că e problema mea", a relatat indignată femeia pe rețelele de socializare.
Reprezentanții Premier Energy au menționat la rîndul lor că în asemenea cazuri există o procedură standard ce trebuie urmată.
"Orice consumator atunci cînd primteșe factura, o examinează, dacă a consumat obișnuit, trebuie să compare numarul de Kw/oră, nu prețul, pentru că prețul s-a modificat, să compare cantitatea de kilowatt\oră consumată, să compare datele de pe contor cu cele indicate în factură, ca să se asigure că citirea datelor a fost reală și corectă", explicat purtătorul de cuvînt al Premier Energy, Vasile Gribincea, pentru Noi.md.
Dacă au fost constatate anumite erori, consumatorul are dreptul la recalcularea facturii. Dacă nu este de acord cu calculele poate să le conteste la ANRE, la linia verde, mai spun reprezentanții Premier Energy.
"Dar atrag atenția că în cazurile litigioase, chiar dacă ulterior pe perioada examinării, consumatorul decide să nu achite factura respectivă, poate să se pomenească în fața faptului deconectării pe motivul neplății. Dacă după examinarea litigiului se constată că anterior a fost incorect, se face recalcul", a spus Vasile Gribincea.
Adăuga comentariu