Femeile trebuiau să ajungă la Iași, România și urmau să ajungă la destinație în maxim 7 ore. Prestatorul de servicii, însă a pornit dimineața cu o oră întîrziere și alte 3 ore s-a reținut la punctul vamal de trecere a frontierei de stat Leușeni, astfel realizîndu-se abateri de la oferta semnată de părți. Nerespectarea graficului a fost cauzată de transportator, prin utilizarea autocarului înmatriculat în străinătate prin cursa Chișinău- Iași- Chișinău, ceea ce contravine legislației.
Totodată, consumatoarele au reclamat și calitatea transportului oferit, care nu era asigurat cu aer condiționat și în condițiile unei staționări îndelungate, s-a simțit de către pasageri, miros înțepător de substanțe chimice.
În aceste condiții, clienții nemulțumiți au solicitat despăgubiri sau restituirea contravalorii serviciului în urma necorespunderii ofertei prestate. Prestatorul de servicii s-a eschivat de la remedierea problemei apărute prin declararea cesionării obligațiilor de transport unei companii terțe. Astfel, consumatoarele și-au exercitat drepturile în temeiul legii înaintînd o petiție către organul de control din partea statului, pentru examinarea acestei reclamații și revendicarea solicitărilor cerute.
Reprezentanții APCSP au studiat executarea obligațiilor asumate prin prezentul contract, și în rezultat, au obligat agentul economic vizat de a restitui contravaloarea serviciului neconform prestat.
Adăuga comentariu