Eurovision stiri: 519
Cazul Filat stiri: 355
Transnistria stiri: 1386
Preşedintele stiri: 4014

CCA a publicat tarifele aprobate de difuzori pentru plasarea publicităţii electorale

7 sep. 2016,, 12:45   Politică
2514 1
КСТР обнародовал утвержденные вещателями тарифы на размещение предвыборной рекламы
Foto: realitatea.md

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) a publicat tarifele aprobate de difuzori pentru plasarea publicităţii electorale.


Acestea fac parte din politica redacţională şi conceptul de reflectare a campaniei electorale în mijloacele de informare în masă. Tarifele vor fi publicate pe site-ul CCA, precum şi pe site-urile radiodifuzorilor.

Potrivit taxelor publicate, cel mai scump costă un minut de publicitate la postul de televiziune Prime – 3000 de euro fără TVA. În continuare urmează trei posturi tv ce fac parte din holdingul "Global Media", care aparţine vicepreşedintelui Partidului Democrat, Vlad Plahotniuc: la Canal3 şi PublikaTV un minut de publicitate costă 2000 de euro, iar la Canal2 – 1500 euro.

La JurnalTV un minut de publicitate electorală costă 1750 de euro.

Ceilalţi radiodifuzori au stabilit preţuri mai modeste: NTV Moldova - 1000 de euro, RTR Moldova şi ProTV – 600 de euro, Молдова1 şi TV7 - circa 500 de euro, N4 – 250 de euro, RealitateaTV şi TVC 21 – 100-200 de euro, în funcţie de timp. La RU TV, Accent TV, Acasă un minut de publictate costă 130-150 de euro, la EuroTV – 120 de euro, AltTV – 60 de euro, BusuiocTV – 50 de euro.

TVR Moldova a decis să nu difuzeze publicitate electorală. Postul de televiziune va desfăşura doar dezbateri politice şi va reflecta cursa electorală în emisiuni informative şi analitice.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?