X 
Transnistria stiri: 1424
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Call Center - serviciu pentru cetățeni și mediul de afacere

2 mar. 2015,, 14:15   Societate
5624 0
Foto: cartli.ru
În scopul creării unui dialog constructiv și răspunderea la solicitările și întrebările persoanelor fizice și juridice în regim operativ și optim, Serviciul Vamal al RM a creat Centru de Apel - Call Center.

Linia de informare vine în sprijinul tuturor cetăţenilor care îşi planifică o călătorie de peste hotare, sau celor aflaţi în străinătate care vizitează RM şi sunt interesaţi de condiţiile de trecere a mărfurilor peste frontiera.

În luna februarie au fost înregistrate circa 463 apeluri. Ținem să menționăm că la toate solicitările a fost acordat un răspuns corect, exidistant în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.
Analiza întrebarilor parvenite denotă, că cel mai mult cetăţenii sunt interesaţi de modul de achitare a vinietei, de mărfurile care pot fi traversate de către persoanele fizice peste frontiera vamală, vămuirea mijloacelor de transport, calcularea taxei vamale etc. Răspunsurile la cele mai frecvente întrebări sunt plasate în rubrica Consultant vamal.

Una din întrebările frecvente se referă la calcularea taxei vamale, iar pentru a simplifica accesul la această informație, Serviciul Vamal oferă prin intermediul paginii web, tuturor celor interesați accesul la baza de date TARIM/ Tariful Vamal Integrat al RM/, care permite determinarea taxei vamale și impozitelor percepute la import. Modul de accesare a TARIM este prezentat în Ghidul video, care oferă cîteva exemple practice (Ghidul poate fi accesat aici).

Pentru îmbunătăţirea serviciului, pe pagina web a fost creată o rubrică separată dedicată Call Center-ului, unde puteți să aflați detalii privind modul de solicitare a informațiilor.

Numărul Call Center + (373 22) 574 111 este afișat la toate Birourile și posturile vamale și concomitent toată informaţia despre Call Center poate fi accesată pe pagina web a Serviciului Vamal www.customs.gov.md și pe pagina de Facebook.

Notă: Începând cu 1 august 2013, cetăţenii şi agenţii economici pot obţine un spectru larg de informaţii despre procedurile vamale mai simplu şi rapid. Aceasta se datorează lansării de către Serviciul Vamal a Centrului Unic de Apel (Call Center), care este dotat cu două linii: 1) linia anticorupţie - unde pot fi semnalate cazuri de fraudă sau de corupţie şi 2) linia de informare - prin care pot fi solicitate informaţii despre regulile vamale.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?