Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

O companie aeriană a lasat pasagerii pe o insulă, fără hrană, după o aterizare de urgență

14 sep. 2023,, 06:15   Externe
3491 0

Compania aeriană americană Delta a lăsat pasagerii pe o insulă timp de 12 ore fără apă și mâncare după o aterizare de urgență.

Detaliile poveștii au fost împărtășite de New York Post.

Potrivit sursei citate, la bordul aeronavei, care călătorea din Ghana spre New York, se aflau 200 de persoane. Se știe că, în timpul zborului, nava a avut o problemă mecanică la sistemul de oxigen de rezervă și a fost nevoită să schimbe cursul și să facă o escală pe insula portugheză Terceira.

Pasagerii zborului au declarat că linia aeriană i-a lăsat blocați pe aeroport timp de 12 ore, deoarece nu aveau vizele necesare pentru a intra în Portugalia. Unul dintre turiști, Nana Asante-Smith, a declarat că personalul portului aerian i-a tratat ca pe niște "gândaci invadatori".

"Am aflat că nu vom mai fi hrăniți pentru că, potrivit purtătorului de cuvânt al aeroportului, Delta i-a informat că am mâncat deja înainte de aterizare", s-a plâns Asante-Smith.


Ea a adăugat că, atunci când unul dintre pasageri a cerut o sticlă de apă, i s-a spus că poate bea de la robinetele din toaletă. În plus, călătoarea a recunoscut că un angajat al aeroportului i-a sfătuit pe turiștii blocați "să nu pornească o revoluție" și să fie fericiți că avionul lor nu s-a prăbușit în mare.

3
3
1
3
5

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?