Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

Încrederea utilizatorilor în Facebook, în scădere după rebranding-ul companiei

10 noi. 2021,, 22:30   Externe
2444 0

La sfîrșitul lunii octombrie, Mark Zuckerberg a anunțat redenumirea Facebook în Meta. Pe de o parte, aceasta este o veste bună, deoarece înseamnă schimbări și evoluția companiei, precum și o privire în viitor.

Pe de altă parte, aceasta este o încercare de a se separa de imaginea deteriorată a Facebook. Potrivit Harris Brand Platform, încrederea în Facebook a început să crească, pînă cînd compania nu a anunțat rebranding-ul.

În noul raport de la Harris Brand Platform, în care se constată asocierile emoționale pe care consumatorii le atribuie brandurilor, se arată că încrederea în Facebook în rîndul celor cunoscuți cu compania a scăzut după rebranding. Acest lucru a fost anunțat de Fast Company.

Ratingul Facebook a început să scadă de la 16% după o serie de investigații zguduitoare a The Wall Street Journal Facebook Files. De exemplu, jurnaliştii au aflat că Facebook a ascuns timp de cîţiva ani date despre influența negativă a Instagram-ului asupra psihicului adolescenţilor, în special al fetelor.

În timpul unei audieri în Congres și a unei mărturii a fostului manager de produs Facebook, Francis Hogen, în prima săptămînă din octombrie, ratingul companiei a scăzut la 5%, acesta fiind cel mai mic indice de la începutul pandemiei. Apoi a existat o creștere pe termen scurt la 11%, dar după ce Facebook și-a anunțat redenumirea în Meta, ratingul de încredere a scăzut din nou la 6,2%.


0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?