COVID-19 : VACCINAȚI 1 008 613  INFECTAȚI 423 56 (+6199)   TRATAȚI 374 873     DECESE 10 584(+18)   Mai multe detalii 
Criza energetică stiri: 555
Coronavirus stiri: 7951

Încrederea utilizatorilor în Facebook, în scădere după rebranding-ul companiei

10 noi. 2021,, 22:30   În lume
1305 0

La sfîrșitul lunii octombrie, Mark Zuckerberg a anunțat redenumirea Facebook în Meta. Pe de o parte, aceasta este o veste bună, deoarece înseamnă schimbări și evoluția companiei, precum și o privire în viitor.

Pe de altă parte, aceasta este o încercare de a se separa de imaginea deteriorată a Facebook. Potrivit Harris Brand Platform, încrederea în Facebook a început să crească, pînă cînd compania nu a anunțat rebranding-ul.

În noul raport de la Harris Brand Platform, în care se constată asocierile emoționale pe care consumatorii le atribuie brandurilor, se arată că încrederea în Facebook în rîndul celor cunoscuți cu compania a scăzut după rebranding. Acest lucru a fost anunțat de Fast Company.

Ratingul Facebook a început să scadă de la 16% după o serie de investigații zguduitoare a The Wall Street Journal Facebook Files. De exemplu, jurnaliştii au aflat că Facebook a ascuns timp de cîţiva ani date despre influența negativă a Instagram-ului asupra psihicului adolescenţilor, în special al fetelor.

În timpul unei audieri în Congres și a unei mărturii a fostului manager de produs Facebook, Francis Hogen, în prima săptămînă din octombrie, ratingul companiei a scăzut la 5%, acesta fiind cel mai mic indice de la începutul pandemiei. Apoi a existat o creștere pe termen scurt la 11%, dar după ce Facebook și-a anunțat redenumirea în Meta, ratingul de încredere a scăzut din nou la 6,2%.


0

Adăuga comentariu

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

De ce, în opinia dumneavoastră, ar trebui să fie îngrijorate în primul rînd autoritățile din Republica Moldova?
Balade despre strămoșiСандуляк Владислав
Despre cum se nasc zeiiКатрук Валерий
Muzeul de ceară din Codri (+Video)Катрук Валерий
 X