CFM instituie un nou serviciu informațional de tip call-centru

CFM instituie un nou serviciu informațional de tip call-centru

Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” anunță lansarea unui nou serviciu informațional. Noua structură activează în baza principiilor de funcționare a unui call-center.

Totodată, acesta va furniza informații despre orarul circulației trenurilor, costul tichetelor de călătorie și alte informații utile în regim non-stop.

Pentru a îmbunătăți comunicarea pasagerilor cu operatorii, apelurile primite vor fi înregistrate, astfel încît călătorii să-i poată sesiza pe responsabilii de la CFM despre eventualele deficiențe sau inconveniențe cu care s-au confruntat în procesul de comunicare telefonică cu angajații biroului de informații.

De asemenea, începînd cu 1 ianuarie 2018, în cadrul biroului de informații va activa un singur număr de telefon. Astfel, numerele (022) 83 27 33/ 83 27 34 ș.a. rămîn active pînă la 1 ianuarie 2018, iar începînd cu prima zi a anului viitor, acestea vor fi substituite cu un număr de telefon unic și ușor memorabil  - (022) 83 33 33.

Calea Ferată din Moldova se află în proces de modernizare şi, potrivit reprezentanţilor Întreprinderii, aceste modificări vor fi operate în scopul creării unui dialog constructiv cu pasagerii și sesizării oricăror defecţiuni în activitatea biroului.

 

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

trimite știrea ta

Fiți coautorul nostru! Dacă aveți o știre interesantă împărtășiți-ne-o și nouă!


captcha

Sondaj Toate

load