Cum să mănînci la serviciu pentru a fi în formă toată ziua

Cum să mănînci la serviciu pentru a fi în formă toată ziua

Dacă optezi să mănînci la un restaurant în pauza de masă, evită să ai în farfurie feluri de mîncare cu brînzeturi grase sau desert.

Specialiștii sînt de părere că salatele sau felurile de mîncare ce conțin crudități sînt cele mai sănătoase. Astfel, poți asigura aportul zilnic de vitamine. Evită brînzeturile grase și sari peste desert, fiindcă acestea sînt greu de digerat și te vei simți obosit.

De asemenea, glucidele neutralizează sucurile gastrice, iar digestia devine mai greoaie. De altfel, zahărul alb creează toxine în intestin, iar în exces, pe termen lung, poate duce la apariţia unor maladii. De asemenea, el are tendinţa de a produce aciditate, ceea ce duce la demineralizare, avînd drept consecinţă efecte secundare, cum ar fi căderea părului. Şi tenul va avea de suferit.

Dacă mănînci fie la birou, fie la restaurant, acordă cel puțin 20 de minute pauzei de masă. Mestecă bine și acordă 10 - 15 minute suplimentare pentru a te destinde și a facilita digestia, înainte de a te apuca din nou de lucru.

Conform doctorulzilei.ro, încearcă să nu mai bei cafeaua îndulcită dimineața și nu mai bea băuturi carbogazoase. Recomandat este să consumi apă pe tot parcursul zilei, pentru a te hidrata și pentru a elimina toxinele.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load