Transnistria stiri: 1425
Eurovision stiri: 509
Preşedintele stiri: 4002

Škoda Auto Green Future: repere majore atinse in zece ani prin programul de sustenabilitate

27 sep. 2023,, 16:42   Ştiri Auto
1561 0

Protecţia mediului este încorporată în strategia corporativă a Škoda Auto. Lansat acum zece ani, programul GreenFuture cuprinde numeroase măsuri, iar obiectivele sale sunt în mod continuu revizuite şi extinse. Producătorul auto ceh a atins mai multe repere majore în ceea ce priveşte sustenabilitatea în ultimii ani. Activităţile de mediu formează, de asemenea, fundaţia strategiei Next Level – Škoda 2030, care stabileşte planuri ambiţioase în mai multe domenii. Recentul eveniment anual GreenWeek, ajuns la cea de-a treia ediţie, a oferit oportunitatea angajaţilor de a reflecta asupra realizărilor cheie, în timp ce a crescut conştientizarea în cadrul companiei cu privire la importanţa sustenabilităţii.

"La Škoda Auto, ne ţinem de cuvânt în ceea ce priveşte sustenabilitatea. Programul nostru GreenFuture dovedeşte acest angajament. Sustenabilitatea este una dintre valorile noastre de bază şi este ferm ancorată în strategia noastră corporativă. Implementăm măsuri cuprinzătoare nu numai la nivelul centrelor noastre de producţie de ultimă generaţie la nivel internaţional, ci pe întreaga lanţ de valoare. În colaborare cu partenerii noştri, ne propunem să reducem în mod constant amprenta ecologică a activităţilor noastre de afaceri şi a produselor noastre."

Andreas Dick, membru al Consiliului de Administrație Škoda Auto pentru Producție și Logistică

GreenFuture se concentrează pe protecţia mediului pe întreaga lanţ de valoare Cu zece ani în urmă, Škoda Auto a încorporat o gamă tot mai largă de măsuri pentru protecţia mediului sub strategia GreenFuture, care se bazează pe trei piloni: GreenProduct se concentrează pe dezvoltarea vehiculelor care să fie cât mai prietenoase cu mediul, ţinând cont nu doar de consumul de combustibil şi energie, ci şi de materialele utilizate şi reciclabilitatea lor. GreenFactory cuprinde toate eforturile pentru fabricaţia conştientă la resurse. Prin GreenRetail, marca încurajează operaţiunile prietenoase cu mediul la dealerii şi centrele sale de service.


Repere importante pentru GreenProduct, GreenFactory şi GreenRetail Lansat în 2013, proiectul GreenFuture a înregistrat o decadă de realizări remarcabile. Pe lângă progresele în fabricaţie, designul vehiculelor şi utilizarea inteligentă a materialelor reciclate şi reciclabile, acesta a inclus şi iniţiative în domeniul responsabilităţii sociale corporative. De exemplu, anul 2020 a fost semnificativ pentru zona GreenProduct când Škoda Auto a lansat producţia în serie a primului său vehicul complet electric, Enyaq. În cadrul zonei GreenFactory, producţia de sisteme de baterii pentru vehiculele complet electrice MEB a început în 2022 în Mladá Boleslav. Trecerea fabricii Vrchlabí la producţie cu neutralitate carbon în 2020 reprezintă o altă realizare importantă. În zona GreenRetail, Škoda Auto plantează un copac pentru fiecare maşină vândută în Cehia începând cu anul 2007. Până la sfârşitul anului 2023, vor fi plantaţi mai mult de 1.244.000 de copaci în cadrul iniţiativei 'Škoda Trees'. O prezentare completă a principalelor repere ale programului GreenFuture poate fi găsită în infograficul ataşat.

Škoda Auto va deveni o companie complet neutruă din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2050 Producătorul auto se concentrează pe creşterea sustenabilităţii pe întreg lanţul de valoare. Acest lucru include utilizarea extinsă a materialelor reciclate şi reciclabile şi reutilizarea bateriilor de tensiune înaltă din vehiculele electrice în unităţi de încărcare stationare înainte de a fi supuse reciclării extinse, cu materialele prime utilizate pentru a crea celule noi. Toate aceste măsuri contribuie la reducerea pe termen lung a emisiilor de gaze cu efect de seră pe durata de viaţă a produselor şi susţin astfel obiectivul Grupului Volkswagen de a deveni o organizaţie neutruă din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2050.

Creşterea conştientizării în cadrul companiei: Ateliere pentru angajaţi privind sustenabilitatea în timpul GreenWeek La recentul al treilea eveniment GreenWeek intern, desfăşurat între 18 şi 22 septembrie, compania şi-a prezentat iniţiativele actuale şi obiectivele în domeniul conservării mediului şi producţiei durabile. Evenimentul anual pentru angajaţi a inclus prezentări care au prezentat diverse moduri în care indivizii pot contribui la protecţia mediului. Prin intermediul transmisiilor live, membrii echipei au urmărit prezentări atât de la invitaţi interni, cât şi de la invitaţi externi, toate centrate pe tema sustenabilităţii în industria auto, la nivel naţional şi în viaţa de zi cu zi. Participanţii au aflat nu doar despre planurile şi paşii companiei, ci şi despre oportunităţile de a contribui personal la protecţia mediului.

Raportul de sustenabilitate 2021/22 și mai multe informații pe un site dedicat de sustenabilitate Începând cu anul 2007, Škoda Auto a informat în mod regulat toţi cei interesaţi la fiecare doi ani despre obiectivele şi progresul său în domeniul dezvoltării durabile. Raportul recent lansat poate fi găsit aici. În plus, Škoda Auto a lansat recent un site complet dedicat tuturor subiectelor legate de sustenabilitate și proiectelor corespunzătoare. Această platformă le permite celor interesaţi să exploreze şi să urmărească eforturile şi iniţiativele continue ale companiei în toate pilonii ESG.

1
0
0
1
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?