Succesul ŠKODA la nivel mondial 2016

Succesul ŠKODA la nivel mondial 2016
Фото: Skoda

ŠKODA se dezvoltă rapid, continuând să înregistreze o creştere a profitului. Pe parcursul primelor trei trimestre ale anului 2016, livrările automobilelor ŠKODA pe pieţele mondiale au crescut cu 6,2%, atingând cifra de 840 900 de unităţi. Veniturile companiei au crescut cu 9,0% , până la 10,1 miliarde euro. Compania ŠKODA a înregistrat o creştere impresionantă a profitului operațional, acest indice a crescut cu 28,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

​„Investițiile în dezvoltarea campaniei de modele ŠKODA aduc rezultate concrete. În anul curent volumul vânzărilor şi al veniturilor a depăşit aşteptările noastre, - remarcă preşedintele consiliului de administrație ŠKODA, Bernhard Maier. - Vânzările impresionante şi rezultatele financiare asigură o bază solidă pentru o creştere profitabilă şi durabilă în viitor. Sperăm să amplificăm acest succes odată cu dezvoltarea campaniei la nivel mondial în segmentul SUV, care a început odată cu lansarea noului ŠKODA Kodiaq”.

Pe parcursul primelor nouă luni ale anului 2016, veniturile din vânzările producătorului de automobile au crescut cu 9,0% , până la 10,1 miliarde euro (comparativ cu 9,3 miliarde euro în ianuarie - septembrie 2015). ŠKODA a realizat, de asemenea, o creştere de două cifre a profitului operațional, mărind indicatorul cu 28,1% şi atingând astfel 940 milioane euro (în ianuarie - septembrie 2015: 734 milioane euro).
​La sfârşitul lunii septembrie 2016, profitabilitatea companiei constituia 9,3%, ceea ce depăşeşte în mod substanțial rezultatele anului trecut (ianuarie - septembrie 2015: 7,9%). Lichiditatea netă a crescut cu 6,6%, până la 3,2 miliarde euro, în timp ce investițiile în capitalul fix au sporit până la 346 de milioane euro (în ianuarie - septembrie 2015: 277 milioane euro).
 
​ „În trimestrul al treilea, ŠKODA a continuat să înregistreze o creştere profitabilă. Creşterea veniturilor se datorează sporirii vânzărilor, unui model de portofoliu echilibrat şi optimizării cheltuielilor", a declarat Klaus-Dieter Schurman, director financiar ŠKODA.
​ Rezultatele remarcabile reflectă stabilitatea financiară a companiei ŠKODA, formând o bază solidă pentru continuarea campaniei de extindere maximă în istorie a liniei de modele. Debutul noului SUV al mărcii cehe Kodiaq s-a produs în luna septembrie la Salonul Auto de la Paris, primele vânzări pe piețele internaționale urmând să înceapă în luna februarie 2017.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Adăugaţi Comentarii

captcha

trimite știrea ta

Fiți coautorul nostru! Dacă aveți o știre interesantă împărtășiți-ne-o și nouă!


captcha

Întrebarea zilei Toate

load