Succesul ŠKODA la nivel mondial 2016

Succesul ŠKODA la nivel mondial 2016
Фото: Skoda

ŠKODA se dezvoltă rapid, continuând să înregistreze o creştere a profitului. Pe parcursul primelor trei trimestre ale anului 2016, livrările automobilelor ŠKODA pe pieţele mondiale au crescut cu 6,2%, atingând cifra de 840 900 de unităţi. Veniturile companiei au crescut cu 9,0% , până la 10,1 miliarde euro. Compania ŠKODA a înregistrat o creştere impresionantă a profitului operațional, acest indice a crescut cu 28,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

​„Investițiile în dezvoltarea campaniei de modele ŠKODA aduc rezultate concrete. În anul curent volumul vânzărilor şi al veniturilor a depăşit aşteptările noastre, - remarcă preşedintele consiliului de administrație ŠKODA, Bernhard Maier. - Vânzările impresionante şi rezultatele financiare asigură o bază solidă pentru o creştere profitabilă şi durabilă în viitor. Sperăm să amplificăm acest succes odată cu dezvoltarea campaniei la nivel mondial în segmentul SUV, care a început odată cu lansarea noului ŠKODA Kodiaq”.

Pe parcursul primelor nouă luni ale anului 2016, veniturile din vânzările producătorului de automobile au crescut cu 9,0% , până la 10,1 miliarde euro (comparativ cu 9,3 miliarde euro în ianuarie - septembrie 2015). ŠKODA a realizat, de asemenea, o creştere de două cifre a profitului operațional, mărind indicatorul cu 28,1% şi atingând astfel 940 milioane euro (în ianuarie - septembrie 2015: 734 milioane euro).
​La sfârşitul lunii septembrie 2016, profitabilitatea companiei constituia 9,3%, ceea ce depăşeşte în mod substanțial rezultatele anului trecut (ianuarie - septembrie 2015: 7,9%). Lichiditatea netă a crescut cu 6,6%, până la 3,2 miliarde euro, în timp ce investițiile în capitalul fix au sporit până la 346 de milioane euro (în ianuarie - septembrie 2015: 277 milioane euro).
 
​ „În trimestrul al treilea, ŠKODA a continuat să înregistreze o creştere profitabilă. Creşterea veniturilor se datorează sporirii vânzărilor, unui model de portofoliu echilibrat şi optimizării cheltuielilor", a declarat Klaus-Dieter Schurman, director financiar ŠKODA.
​ Rezultatele remarcabile reflectă stabilitatea financiară a companiei ŠKODA, formând o bază solidă pentru continuarea campaniei de extindere maximă în istorie a liniei de modele. Debutul noului SUV al mărcii cehe Kodiaq s-a produs în luna septembrie la Salonul Auto de la Paris, primele vânzări pe piețele internaționale urmând să înceapă în luna februarie 2017.

Comentarii Adăugați un comentariu0 comentariu

captcha

Întrebarea zilei Toate

load