Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4002

Abordarea îndrăzneață a mărcii Citroen

11 iul. 2016,, 16:17   Ştiri Auto
2064 0

Foto: citreon

Citroën dezvaluie astazi noul C3, ultima realizare a best-seller-ului comercializat in peste 3,6 milioane de exemplare incepand cu anul 2002.

Prin designul sau distinctiv si personalitatea vibranta, noul Citroën C3 debordeaza de optimism si de o prospetime exuberanta care vor uimi.
Silueta unica si caracteristicile grafice originale exprima energie si incredere, iar infatisarea este indrazneata si prezinta numeroase posibilitati de personalizare, lasand libertate deplina exprimarii personale.
Interiorul este proiecat cu atentie pentru a asigura confortul conducatorului auto si al pasagerilor si pentru a transforma fiecare calatorie intr-o experienta placuta. Masina este dotata cu tehnologii de ultima ora, incluzand, in premiera mondiala, sistemul CitroënConnectedCam™, o camera HD integrata care permite distribuirea fotografiilor si a videoclipurile realizate in timpul calatoriei.
Odata cu sosirea noului C3, vantul schimbarii incepe sa se faca simtit pe intreaga scena auto. Extrem de manevrabil, noul hatchback instituie un stil propriu – indraznet, vivace, cu o personalitate atractiva, care il distinge in multime, fiind incantator prin abordarea neconventionala in ceea ce priveste confortul auto.
„Noul C3 poseda toate trasaturile de personalitate ale marcii Citroën, dar si toate calitatile necesare pentru a da un nou impuls, o provocare majora specifica unui best-seller, care reprezinta deja aproximativ una din cinci masini Citroën vandute in Europa. Autovehicul confortabil, cu o personalitate reala, C3 este gata sa atraga noi clienti aflati in cautarea unei masini moderne, cu caracter.” Linda Jackson, director executiv Marca Citroën.
NOUL C3 EVIDENTIAZA VALORILE DE BAZA ALE MARCII CITROËN:
«OPTIMIST» modelul este indraznet, cu o infatisare unica, evidenta, ale carui elemente fundamentale sunt partea frontala carismatica, cu standarde inalte si linii generoase care ii asigura o tinuta plina de energie si forta. Prin conturul sau lin si fluid, semnatura grafica si nuantele actuale, noul C3 ofera, indiscutabil, tonul unui nou trend. Pe de alta parte, personalitatea sa puternica este gata sa ofere posibilitati extinse de configurare, concepute global pentru a spori coerenta si valoarea. Este vorba despre un model din clasa de mijloc, cu preturi accesibile, destinat unui segment mai larg al populatiei – promisiunea unei masini deosebite pe masura gusturilor si aspiratiilor personale ale acestora. În ceea ce priveste exteriorul bi-ton, exista trei optiuni de culoare pentru plafon, pe langa designul special al proiectoarelor de ceata, al oglinzilor laterale, al conturului lunetei si al Airbump-urilor®. La interior, clientii pot alege unul dintre cele patru pachete cu tonuri diferite pentru cele trei versiuni distincte. De indata ce luati contact cu interiorul, ambianta modelului se remarca prin spatiu, o senzatie accentuata de tapiteria meticulos lucrata si tabloul de bord orizontal bine pozitionat.
«UMAN» Noul C3 emana o impresie inconfundabila de bunastare. Întregul proces de conceptie a fost ghidat de programul Citroën Advanced Comfort®, care adapteaza tehnici de ultima ora la suprematia consacrata a standardelor auto Citroën. Senzatia de confort la superlativ incepe cu scaunele confortabile si placute estetic, plafonul panoramic, care scalda compartimentul pasagerilor in lumina, facilitatile ingenioase de depozitare si alocarea unui spatiu generos. Aceste prime impresii sunt confirmate de culorile si materialele, care se inspira din universul calatoriilor in natura, in conformitate cu scopul Noului C3 de a face oamenii sa se simta literalmente bine atunci cand se deplaseaza cu masina. Conceput cu o ambianta protectoare, interiorul filtreaza perturbatiile lumii exterioare si ofera o utilizare ergonomica cu functii accesibile in totalitate prin intermediul ecranului de 7”, la care se adauga functia de pornire hands-free. Echipat cu 5 usi si 5 locuri, noul C3 este practic, ramanand in acelasi timp compact datorita lungimii moderate de 3,99 m..
«INTELIGENT» Noul C3 aduce tehnologii de ultima ora, incepand cu implementarea in premiera mondiala a tehnologiei CitroënConnectedCam™, un sistem video HD complet integrat si conectat care inregistreaza experienta pe parcursul calatoriei, pentru a o putea transmite imediat pe retelele de socializare, cu scopul vizionarii ulterioare (sau, de exemplu, ca proba in cazul unui incident). Sistemele avansate de asistenta din timpul conducerii includ: navigatia conectata 3D cu recunoastere vocala, camera video pentru marsarier, functia de avertizare la parasirea benzii de circulatie si supravegherea unghiului mort. Eficienta extinsa a noului C3 ofera, de asemenea, o gama completa de motorizari de inalta performanta, cu consum redus (PureTech benzina, BlueHDi diesel), precum si ultima generatie de transmisie automata, cutia de viteze EAT6.
„Prin stilul unic al caroseriei sale, caracteristicile personalizate si conectivitatea sa, noul C3 este o masina indrazneata, plina de prospetime si moderna. Aceasta ilustreaza ofensiva in plina desfasurare a produselor Citroën!” Xavier Peugeot, director produs Marca Citroën.
Marca CITROËN
CITROËN este o marca de automobile la nivel mondial pozitionata central pe piata de interes general. Generator de optimism inca din 1919, marca se distinge prin creativitate si indrazneala. Din 1919 CITROËN a reprezentat o optiune viabila, oferind clientilor un raspuns practic si concret la problemele cotidiene, caracteristice fiecarei epoci. Marca exploateaza aceste valori pentru a spori bunastarea clientilor sai prin oferirea de noi raspunsuri la intrebarile care apar in fiecare epoca. Astazi, CITROËN se reinventeaza cu modele care se exprima prin design, confort si inteligenta tehnologica. Avand peste 10.000 de puncte de vanzare, situate pe teritoriul a 90 de tari, CITROËN are aproape 1,2 milioane de vehicule vandute in 2015.
Progresul tehnologic al Marcii s-a remarcat, de asemenea si in cadrul Campionatului mondial de raliuri (WRC), unde a obtinut 8 titluri, dar si in 2015, cand a castigat un al doilea titlu consecutiv de Campion mondial in WTCC.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?