Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4001

Munteanu: Brandul „Vinul Moldovei. O legendă vie” are perspective excelente (VIDEO)

28 ian. 2015,, 15:45   Business
4100 0
Foto: noi.md
„Am creat brandul comun «Vinul Moldovei. O legendă vie» nu demult, însă deja este evident că această tactică de promovare a vinurilor și divinurilor moldovenești pe piețele internaționale este una corectă”, a declarat pentru NOI.md șeful Oficiului Național al Viei și Vinului, Dumitru Munteanu.

La Centrul Internațional de Expoziții „Moldexpo” s-a deschis a XIV-a ediție a Expoziției „Fabricat în Moldova”, organizată de Camera de Comerț și Industrie a Moldovei. Sloganul evenimentului rămîne același: „Competitivitate, productivitate, calitate”. La eveniment participă peste 250 de producători din Moldova. Expoziția din acest an se deosebește de edițiile precedente prin numărul mare de standuri colective ale întreprinderilor din regiunile țării. În premieră la Expoziția „Fabricat în Moldova” este prezentat standul comun a 26 de întreprinderi vinicole sub brandul „Vinul Moldovei. O legendă vie”.

În opinia șefului Oficiului Național al Viei și Vinului, expoziția reprezintă o platformă extrem de importantă pentru promovarea producției vinicole autohtone chiar în Moldova. „Cetățenii țării trebuie să se descurce excelent în propriile vinuri și divinuri, să poată aprecia calitatea lor înaltă și să se mîndrească cu ele. Și, bineînțeles, ca adevărați patrioți, să prefere vinurile și divinurile moldovenești în loc de bere, rachiu și vinuri din alte țări. Educația culturii consumului producției vinicole este una dintre principalele noastre sarcini”, a subliniat expertul.

Dumitru Munteanu a precizat că, în pofida faptului că brandul comun al vinificatorilor moldoveni există de puțin timp, s-au reușit deja multe. În special, expertul a menționat participarea cu stand comun la expoziții în România și Germania anul trecut, organizarea călătoriilor de rezonanță și degustărilor de vinuri moldovenești pentru reprezentanții cercurilor de afaceri și jurnaliștii din SUA și China. „Înțelegînd că este dificil de afirmat peste tot, am elaborat și implementăm strategia punctelor de prezență pe piețele din Polonia, România, Slovenia și alte țări, în primul rînd din Europa”, a menționat Munteanu.

„Decizia privind crearea unui brand comun a fost absolut corectă. Aceasta le permite să participe la expozițiile internaționale și întreprinderilor mici și tinere, nu doar companiilor cunoscute și bogate. Noi ne-am afirmat abia în luna octombrie 2014, am participat la o singură expoziție, dar deja avem oferte pe anul 2015 din România și Olanda”, a menționat reprezentantul companiei „Vinăria Poiană” din satul Ulmu, Ialoveni, Călin Aprodu.

Expoziția „Fabricat în Moldova” se va desfășura pînă pe 1 februarie.



0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?