X 
Transnistria stiri: 1425
Eurovision stiri: 509
Preşedintele stiri: 4002

STUDIU: Cît de amabili sînt angajaţii instituţiilor ce prestează servicii publice din Moldova

7 oct. 2014,, 10:55   Societate
3735 0
Foto: businessmagazin.ro
Cei mai mulţi dintre angajaţii restaurantelor, cafenelelor, băncilor sau farmaciilor sînt morocănoşi. Iar mai mult de jumătate dintre ei nu-şi iau rămas bun de la clienţi și nici nu le mulţumesc pentru cumpărături. Sînt doar cîteva constatări ale experţilor de la "Magenta Consulting", care au elaborat un studiu pentru a vedea cît de amabil este personalul de deservire din ţară.

Potrivit studiului, doar opt procente din personalul de deservire din Moldova mulțumește clienților pentru vizită și îi invită să revină și doar 30 de procente dintre aceștia folosesc un salut de final.

Totodată numai un angajat din doi utilizează un salut de întîmpinare a clienților. Studiul mai arată că mai mult de jumătate din persoanele care deservesc clienții nu se interesează de nevoile cumpărătorului.

Totuși, studiul constată şi unele aspecte pozitive. Astfel, aproape toți angajații se adresează clienților cu pronume de politețe. Aproape 90 la sută au ținută corespunzătoare.

Partea bună a studiului este și faptul că mai mult de jumătate din personalul de deservire are un ecuson cu numele imprimat, precum și o atitudine generală binevoitoare față de clienți.

Analiza nivelului amabilității și calității deservirii în Moldova a fost realizată cu ajutorul metodei "Cumpărătorului misterios", un instrument folosit pentru a evalua obiectiv calitatea serviciilor prestate clienţilor.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?