Foto: Jaguar Land Rover |
Compania Jaguar Land Rover are ca ţintă de vânzări globale anuale de 750.000 unităţi până la finalul acestei decade, dorind ca în final să ajungă la 1 milion de unităţi.
„Atingerea a 1 milion de maşini vândute ne va plasa în topul mondial al producătorilor auto de lux”, a declarat Lindsay Duffield, preşedintele Jaguar Land Rover Canada. „Este un plan ambiţios, dar posibil de îndeplinit”.
În 2012, Jaguar Land Rover a vândut la nivel global 357.773 maşini, în creştere cu 30% faţă de anul anterior.
„Am atras atenţia altora, care ne vedeau ca un brand de nişă”, a mai spus Duffield.
Cu toate că Jaguar Land Rover s-a concentrat pe volume mici de vehicule scumpe, mişcarea de a lansa maşini cu preţuri relativ mai mici, precum Range Rover Evoque, a majorat perspectivele de vânzări. De asemenea, introducerea variantelor Jaguar cu tracţiune integrală a mărit alura brandului în toate climatele.
Compania a făcut aluzie la revitalizarea lui X-Type – dar pe o platformă Jaguar, nu împrumutată de la Ford Mondeo – ce s-ar putea petrece curând.
Duffield a declarat că Tata Motors, deţinătarea brandurilor Jaguar şi Land Rover, a investit mult în dezvoltarea de produse. 40 de produse noi sau facelift vor fi lansate în următorii cinci ani.
Adăuga comentariu