X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 503
Preşedintele stiri: 3997

O companie aeriană își răsplătește pasagerii pentru amabilitate

17 mar. 2017,, 00:00   Externe
1500 0

Compania aeriană britanică Monarch Airlines a promis că, pe parcursul anului curent, va oferi recompense pasagerilor amabili. Despre aceasta scrie publicația The Telegraph.

Cei de la Monarch Airlines intenționează să le ofere facilități călătorilor, care, la rezervarea curselor la telefon, vor avea un comportament corect în raport cu colaboratorii care-i vor deservi.

În schimbul amabilității, pasagerilor li se va permite să se așeze gratuit pe un scaun mult mai larg în avion (acest serviciu costă la compania Monarch Airlines 50 de lire sterline). În afară de aceasta, acești clienți vor fi înregistrați mai repede decît prevede timpul stabilit.

Fiecare colaborator al Serviciului clientelă din cadrul companiei Monarch Airlines va avea dreptul să ofere 10 asemenea facilități pe săptămînă. Angajații vor decide de sine stătător care pasageri merită recompensa și care nu.

Reprezentanții companiei aeriene britanice au explicat că au lansat acest serviciu cu scopul de a promova asemenea valori precum: generozitatea, amabilitatea și respectul reciproc.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?