4 mituri alimentare la care trebuie să renunți

4 mituri alimentare la care trebuie să renunți

Cum din ce in ce mai multa lume este dornica sa duca un stil de viata sanatos, nu e de mirare ca au aparut tot felul de mituri alimentare care fac mai mult rau decat bine.

Iata 4 mituri alimentare la care sa renunti, potrivit nutritionistului Chloe McLeod.

1. Cafeaua nu este buna

Multe diete incep cu "Renunta la cafea!". Problema nu este ca bei cafea, ci ca bei MULTA cafea, in care pui mult lapte, zahar sau alte siropuri. Consumul moderat de cafea chiar face bine sanatatii.

2. Sucurile fara zahar sînt mai bune

Desigur, alternativele dietetice ale sucurilor pot reduce consumul de zahar si calorii, insa indulcitorii artificiali sînt departe de a fi sanatosi. Daca ti-e pofta de ceva acidulate, bea apa minerala, iar daca vrei sa aiba si o aroma, pune in pahar felii de fructe proaspete.

3. Iaurtul are mult zahar

Iaurtul este considerat, in general, un aliment sanatos, care ofera pe langa proteine si probiotice. Variantele cu fructe, insa, au un continut ridicat de zahar. Poti alege, in schimb, iaurturile simple, naturale, fara indulcitori sau iaurt grecesc. Verifica pe eticheta cat zahar contin. Pentru un plus de aroma, adauga fructe proaspete, scortisoara sau miere in iaurtul natural pe care il mananci de obicei.

4. Laptele nu-ti face bine

Despre consumul de lapte vor fi intotdeauna controverse. Laptele este bogat in calciu, proteine, vitamina B12 si alte vitamine si nutrienti. Problemele apar la persoanele care nu tolereaza foarte bine produsele lactate. Laptele de migdale poate fi un bun inlocuitor, mai ales daca este imbogatit cu calciu.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Întrebări - Răspunsuri

Întrebări arzătoare și răspunsuri la ele găsiți la noua noastră rubrică „Întrebări-Răspunsuri”


captcha

Sondaj Toate

load