Suzuki a fost recunoscut drept cel mai bun brand conform indicelui de satisfacere a clienților

Suzuki a fost recunoscut drept cel mai bun brand conform indicelui de satisfacere a clienților

Automobiliștii Regatului Unit au acordat brandului  Suzuki  locul 1 din cele  24 incluse în top. Punctajul mediu a fost de 78,9, ceea ce a permis companiei nipone să-și depășească mult adversarii. Pentru Suzuki este cel mai bun rezultat din 2008 – anul fondării indicelui. În cadrul sondajului, clienții mărcii au menționat  calitatea înaltă a deservirii și operativitatea acțiunii dealerilor. Clienții au mai vorbit despre loialitatea lor față de Suzuki  și dorința de a rămîne cu acest brand în continuare.  

Respondenții au apreciat înalt brandul Suzuki și printre companiile ne-automobilistice. Producătorul nipon a luat locul 15 între 259 companii participante la indicele de satisfacere. 

Indicele britanic de satisfacere al Institutului de deservire a clienților  (UKCSI)  presupune măsurarea  națională a dispozițiilor cetățenilor din întreaga țară. În cadrul cercetărilor, 5 000 de consumatori  își apreciază experiența de comunicare cu 260 de companii din diverse domenii, inclusiv industria auto. 
«Fără susținerea rețelei internaționale de dealeri  și a sutelor de persoane care muncesc fără întrerupere asupra standardelor exclusive de calitate în deservirea clienților, nu am fi putut obține acest rezultat fantastic. Vreau să-i felicit pe toți cei implicați în acest succes, care este un început minunat pentru anul 2019»,  a declarat  directorul administrativ al Suzuki GB PLC Nobuo Suyama în comentariul la rezultatele înalte ale brandului Suzuki.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load