COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

Un arheolog amator a descoperit rămășițele unui vechi pterozaur. Șopîrla a trăit cu 125 de milioane de ani în urmă!

Un arheolog amator a descoperit rămășițele unui vechi pterozaur. Șopîrla a trăit cu 125 de milioane de ani în urmă, scrie BBC.

Descoperirea a fost făcută pe malul insulei White, lîngă coasta de Sud a Marii Britanii, în strîmtoarea La Manche. Un arheolog amator (numele său nu este dezvăluit) a descoperit un fragment al maxilarului șopîrlei și l-a arătat paleontologului Universității Portsmouth, Megan Jacobs.

Omul de știință a recunoscut în fosilă un "maxilar caracteristic tapeyaridelor, pe care se află o mulțime de găuri mici, concepute pentru organele de simț care recunosc mîncarea".

După ce cercetătorii au identificat că fosila aparține unui pterozaur - o șopîrlă cu crestături mari, viu colorate pe cap, care a trăit cu aproximativ 125 milioane de ani în urmă — descoperirea a fost transmisă în Muzeul dinozaurilor insulei din Sandown.

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe