COVID-19 în MOLDOVA

Planeta Venus ar putea găzdui forme de viață: explicația cercetătorilor la care nu se aștepta nimeni

În timp ce oamenii de știință caută forme de viață în galaxii îndepărtate, o nouă descoperire făcută pe Venus dă speranțe astrofizicienilor.

Cu toate că majoritatea SF-urilor au fost construite în jurul premisei că Marte ar putea să găzduiască forme de viață, cel mai recent scenariu, deloc SF, este construit în jurul activității de pe Venus. Deși este cea mai fierbinte planetă din sistemul nostru solar, asta nu înseamnă însă că nu poate găzdui forme de viață, mai mult sau mai puțin avansate.

Un argument important în acest sens a devenit public odată cu descoperirea unui gaz toxic rar în atmosfera planetei. Gazul cu pricina a uimit cercetătorii datorită singurului mod în care poate fi generat în spațiu. Ca referință, fosfina pur și simplu nu ar avea ce să caute pe Venus, dacă nu cumva este generat de niște vietăți, citează Playtech.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe