Există lumi paralele! Oamenii de știință NASA au confirmat acest lucru

30 mai. 2020,, 22:00   Ştiinţă şi IT

Descoperirea a fost realizată în urma unui experiment de detectare ale razelor şi radiaţiei cosmice derulat în Antarctica.

Cercetătorii au folosit un aparat numit ANITA (Antarctic Impulsive Transient Antenna), un detector radio montat în vîrful unui balon, pentru a identifica urme ale radiaţiei cosmice în aerul rece de deasupra Antarcticii, acolo unde fie nu există interferenţe, fie acestea sînt foarte puţine, scrie adevarul.ro.

În timpul unor zboruri în 2006 şi 2014, ANITA a descoperit o adevărată fîntînă de particule cu o energie mare, care ieşeau din gheaţă, într-un mod asemănător unei ”raze de radiaţii cosmice inversată”.

Iniţial a fost considerată o interferenţă bizară, pentru ca o investigaţie din 2016 să concludă că de fapt, ipoteza unei raze de radiaţii cosmice inversată pare să fie mai aproape de adevăr.

Experţii cred că aceste particule de energie se mişcă invers, fiind o indicaţie a existenţei unui univers paralel foarte apropiat de al nostru, în care legile fizicii sînt inversate, arată timesnownews.com.

Liderul echipei de cercetători, Peter Gorham, un profesor de fizică de la Universitate Hawaii din Manoa, a vorbit despre descoperire: ”ce am văzut acolo arăta exact ca o rază de radiaţii cosmice, însă părea că vine din interiorul gheţii, nu se reflecta în aceasta.

Un lucru foarte bizar”. Raportul Universităţii din Hawaii oferă şi o altă posibilă variantă a apariţiei acestor raze cosmice, indicînd faptul că explozia unei supernove ar fi putut duce la trecerea acestora prin planeta noastră.