COVID-19 în MOLDOVA

Cum să depășești depresia de toamnă? Sfaturile experților

Cum să depășești depresia de toamnă? Sfaturile experților

Specialiștii din diferite domenii - de la medici la biochimiști - au reușit să alcătuiască un regim perfect al zilei pentru cei care doresc să depășească depresia de toamnă. Despre acest lucru scrie Daily Mirror.

Experții recomandă trezirea în fiecare zi la aceeași oră, de exemplu, la șapte dimineața, și peste o jumătate de oră să ieși la o plimbare. Micul dejun este recomandat a fi luat la ora opt dimineața. Și nu cu chifle dulci, ci cu pîine prăjită, sfătuiește biochimistul Tim Gray.

La ora nouă dimineața începe vîrful de dimineață pentru organism. Experții spun că este mai bine ca el să fie folosit pentru a căpăta noi cunoștințe. Puteți face acest lucru cu o ceașcă de cafea. Dar nu trebuie să faceți abuz de această băutură pe parcursul zilei. Dacă acest lucru continuă după-amiază, ați putea avea tulburări de somn, transmite life.ru.


Masa de prînz ar trebui să fie consistentă, dar echilibrată. În același timp, Dr. Joe Webber recomandă la ora 14.00 un pui de somn de 10 - 30 de minute - acest lucru va reduce tensiunea arterială. Cel mai înalt vîrf pentru organism este ora șase seara, cînd este timpul ideal pentru sport. Cu o oră înainte de culcare, experții recomandă stingerea luminii pentru a adormi mai ușor. Iar perioada de somn, experții recomandă să fie între șapte și nouă ore.

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load