Un magazin din capitală a refuzat să înapoieze banii pentru un robinet cu defect

Un magazin din capitală a refuzat să înapoieze banii pentru un robinet cu defect

Un locuitoare a orașului Chișinău s-a adresat la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și a spus că a cumpărat recent două robinete electrice pentru apă, însă unul dintre ele s-a dovedit a fi cu defect.


Cînd a fost conectat la priză, a avut loc un scurtcircuit. Cumpărătorul s-a adresat cu plîngere agentului economic, dar acesta nu a vrut să rezolve problema.


Reprezentantul magazinului a prezentat clientei un document de confirmare, eliberat de centrul de service, în care era precizat faptul că produsul este în stare bună și funcționează conform instrucțiunilor, informează serviciul de presă al Agenției pentru Protecția Consumatorilor. Agentul economic nu a satisfăcut cererea clientului în termen de 14 zile calendaristice, în rezultat ea a depus o plîngere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.


După intervenția Agenției în acest caz, agentul economic a returnat consumatorului suma totală cheltuită pentru achiziționarea produsului defect în valoare de 1.094 lei.


În acest sens, Agenția pentru Protecția Consumatorilor constată că numai o examinare tehnică efectuată de o parte terță competentă în acest domeniu poate determina starea actuală a produsului și conformitatea acestuia cu cerințele stabilite.
 


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load