Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Termoelectrica va avea număr unic pentru serviciul call-center

12 feb. 2020,, 11:45   Societate
3256 0

Termoelectrica continuă să își îmbunătățească platformele de comunicare și interacțiune cu consumatorii, lansînd numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300.

Prin intermediului numărului scurt de telefon 1300, locuitorii mun. Chișinău vor avea acces la aceeași gamă de servicii și operațiuni ce erau disponibile și pînă acum la numărul 022 447 447.

Serviciul Call-Center al Termoelectrica funcționează prin intermediul unei aplicații robotizate ce este disponibilă în limbile română/rusă, ce divizează informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum sînt:

Informații privind modul de achitare a facturii;

Informații despre datorii sau contractare;


Informații despre facturare;

Informații despre deconectări/lucrări și avarii.

Totodată, apelînd la numărul scurt 1300, consumatorii Termoelectrica vor avea posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

Transmiterea indicelor curenți ai contorului;

Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Paralel cu numărul scurt 1300 al Serviciului Call-Center rămîne activ și numărul de telefon 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?