Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Locuitorii capitalei "mai aproape" de furnizorul de căldură

11 iun. 2019,, 19:30   Societate
2374 0

Serviciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat.

Astfel, începînd de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, transmite Moldpres.

Potrivit Serviciului de presă al Termoelectrica, noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limba de stat şi rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi: informații privind modul de achitare a facturii, informații despre datorii sau contractare, informații despre facturare şi informații despre deconectări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum transmiterea indicelor contorului şi sesizarea scurgerilor.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?