La ce se referă cele mai multe plîngeri depuse la Agenția pentru Protecția Consumatorilor

La ce se referă cele mai multe plîngeri depuse la Agenția pentru Protecția Consumatorilor

Pe parcursul săptămînii trecute, 12-18 februarie, pe adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit  21 de reclamații, informează Noi.md.


Cele mai multe plîngeri înregistrate se referă la procurarea telefoanelor mobile – nouă  reclamații.


În urma examinării reclamațiilor parvenite s-a constatat că unii consumatori au întîmpinat probleme la prestarea serviciilor hoteliere și de saună. În total au fost înregistrate trei plîngeri de acest tip.


Petițiile depuse de consumatori s-au referit, de asemenea, la nerespectarea clauzelor contractuale din contractele de investiții – două reclamații;


O serie de alte reclamații înregistrate și examinate de către inspectorii Agenției vizează refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații, utilizarea practicilor comerciale incorecte, rochie cu defect, precum și neeliberarea bonului fiscal, reclamație ce a fost direcționată către FISC.


 


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load