COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Familiile care întîmpină dificultăți la achitarea facturilor nu vor fi deconectate de la rețea

Familiile care întîmpină dificultăți la achitarea facturilor nu vor fi deconectate de la rețea

Furnizorul de energie electrică ÎCS „Premier Energy” anunță că familiile care întîmpină dificultăți la achitarea facturilor, nu vor fi deconectate de la rețea, dată fiind criza de sănătate prin care trece țara.

Compania a amintit totodată consumatorilor că pot achita facturilor online, la moment e cea mai sigură și cea mai comodă opțiune. Furnizorul a anunțat că perioada plată a fost prelungită, pentru a acorda suficient timp consumatorilor să se adapteze la noile circumstanțe.

"Înțelegem că accesul la platformele online ar putea să nu fie posibil sau să fie mai dificil de utilizat pentru unele familii. De aceea, dorim să informăm consumatorii noștri casnici, în special cei aflați în asemenea situație, despre posibilitatea prelungirii perioadei de plată fără riscul de a fi deconectați de la rețea", se arată într-un comunicat al „Premier Energy” .

Cu toate astea, compania a subliniat că o eventuală întîrziere de durată a plăților poate conduce la probleme serioase de lichiditate în sectorul energetic. Acest lucru ar putea pune în pericol furnizarea energiei electrice pentru populație.


"Este de datoria noastră, a tuturora, să evităm acest lucru. Lipsa de lichiditate, în cazul în care va deveni de durată, va afecta întreg lanțul de furnizare a energiei electrice și, prin urmare, poate pune în pericol continuitatea livrării acestui serviciu strategic pentru populație și pentru economia țării", se mai menționează în comunicat.

Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load