Două studente din Moldova au lansat o campanie socială ”fără tocuri”

Două studente din Moldova au lansat o campanie socială ”fără tocuri”

Daniela Gligor și Daniela Păduraru sînt două tinere studente în anul II la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, specialitatea Comunicare și PR. Tinerele au realizat o campanie socială inedită.


Acestea încurajează reprezentantele sexului feminin să se dea „JOS de pe TOC”. 


„Jos de pe toc” reprezintă motivația de a renunța la încălțămintea cu toc în favoarea celei comode și practice. Scopul campaniei este de a informa despre efectele tocurilor asupra sănătății și de a schimba atitudinea femeilor în raport cu rolul acestora în viața lor. 


1 


„Acest fenomen este destul de răspîndit, deși puțini cunosc că, de fapt, consecințele purtării acestui tip de încălțăminte sînt nefavorabile asupra sănătății. Deocamdată, nu a fost realizată vreo activitate care să abordeze acest subiect social, de aceea, am decis să implementez o asemenea campanie împreună cu prietena și colega mea de facultate”, spune Daniela.


2


Publicul țintă al campaniei sînt persoanele de sex feminin.


„Misiunea noastră este ca purtătoarele de tocuri să devină purtătoare de cunoștințe despre efectele acestui tip de încălțăminte asupra sănătății.”


3


Pentru identificarea problemei respective, tinerele au realizat un sondaj, grație căruia au constatat care este publicul lor țintă și asupra căror aspecte ar trebui să atragă atenția pentru desfășurarea campaniei.


Pentru mai multe detalii vedeți pagina de Facebook a campaniei. 


Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load