TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Ce informații pot găsi consumatorii pe site-ul ”Moldovagaz”?

Ce informații pot găsi consumatorii pe site-ul ”Moldovagaz”?

În vederea asigurării principiului transparenței, SA „Moldovagaz” informează consumatorii săi despre faptul că pagina www.moldovagaz.md conține mai multe rubrici informative care pot fi consultate la necesitate.

De exemplu, rubrica „Consumatori” (https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori) conține informație despre tarifele și prețurile reglementate la gazele naturale în vigoare (https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/tarifele).

Subrubrica „Factura online” din rubrica „Consumatori” conține informația despre serviciul gratuit destinat consumatorilor casnici care vine să asigure recepționarea duplicatului facturii de plata pentru gazele naturale în poșta electronică personală, utilizat în cazul în care nu a fost primită factura la adresa poştală și/sau a fost pierdută factura pentru gazele naturale consumate.


SA „Moldovagaz” recomandă consumatorilor casnici care utilizează Internetul să beneficieze de acest serviciu prin abonarea simplă la el. Pentru aceasta trebuie doar să accesați https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/factura-online și să completați formularul (nume și prenume consumator, cont personal, e-mail-ul, nr de telefon mobil și/sau staționar), ulterior apăsînd „Trimite”.

Subrubricile „Consumatorii casnici” și „Consumatorii non casnici” conțin cele mai utile informații: de la perfectarea contractului de furnizare gaze naturale, cu descărcarea contractului tip, cererea tip, etc); facturarea, termenele și modalitățile de plată, până la efectul neexecutării obligațiilor contractuale care duc la deconectarea de la rețea și posibilitățile reconectării.

În aceeași rubrică „Consumatori” puteți găsi serviciul „petiția online”, serviciul „cererea de reconectare”, dar și cele mai des formulate întrebări și răspunsul la ele. În cazul în care consumatorul nu a găsit răspuns la întrebarea sa, poate formula propria întrebare accesând https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/intrebari-frecvente.

Mai mult decît atît, SA „Moldovagaz” solicită respectuos consumatorilor săi care dețin informații despre acte de corupție și/sau abuz de serviciu să apeleze serviciul „Linia fierbinte" la numărul de telefon: (022) 578-170 care funcționează în regim NON-STOP.

Cazurile de consum fraudulos a gazelor naturale sau la constatarea altor acţiuni ilegale în domeniu pot fi comunicate la numărul de telefon: (022) 578-180.

SA „Moldovagaz” subliniază faptul că a fi informat înseamnă a fi protejat. Astfel, compania îndeamnă toți consumatorii să se informeze pentru a-și putea valorifica drepturile și obligațiile în calitate de consumator.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load