COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Ce ar trebui să conțină coșul de cumpărături în perioada de post

Ce ar trebui să conțină coșul de cumpărături în perioada de post

Chiar dacă în post nu se mai consumă carne, proteinele se pot asimila consumînd o diversitate de legume uscate, transmite a1.ro.

Pentru o alimentație sănătoasă, este recomandat să evităm pe cît posibil uleiurile, chiar dacă sînt vegetale și de post, dar și preparatele cu făină albă, care nu sînt chiar sănătoase. Acestea din urmă pot fi înlocuite cu succes de preparatele din cereale integrale, mai cu seamă cele pe bază de fulgi de ovăz.

Trebuie să ne orientăm către legume și verdețuri, pline de culoare și, automat, de vitamine, dar și către fructe, mai cu seamă către citrice, pline de vitamina C, necesară în acest sezon pentru a lupta împotriva radicalilor liberi și a infecțiilor. Foarte recomandate sînt și anumite conserve de legume, cum ar fi conservele de fasole roșie pline de proteine, conservele de porumb dulce, dar fără zahăr, conserve de mazăre, în special cele bio.

Putem să combinăm pentru una din mesele principale, niște paste integrale cu legume, sau orez integral cu legume cum ar fi mazărea și avem un aport bogat în proteine. Avem o varietate de Rețete de supe creme, tot din legume, ce pot fi preparate în perioadele de post și sînt foarte gustoase și hrănitoare.


Seara trebuie să evităm pe cît se poate carbohidrații, mergînd mai mult pe legumele verzi, iar dacă ne este poftă de ceva dulce, putem apela la rețetele vegane de deserturi pe bază de fructe uscate asociate cu fructe proaspete și fructe oleaginoase, dar cu mare atenție la calorii. Dacă ne dorim să mîncăm sănătos, chiar se poate!

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load