„Canal 2” renunță la frecvența națională pe care emite în favoarea „TVR”-ului

„Canal 2” renunță la frecvența națională pe care emite în favoarea „TVR”-ului

Compania „Telestar Media”, care deține licențele de emisie pentru posturile de televiziune „Canal 2” și „Canal 3” se plînge că se fac presiuni asupra instituțiilor de presă și a jurnaliștilor care activează acolo și anunță că este gata să renunțe la frecvența națională pe care emite în prezent „Canal 2”, pentru că „se încearcă preluarea abuzivă a acesteia d eun alt post TV”.


Într-un comunicat emis de companie, semnat de directorul Oleg Cristal, se cere Guvernului și Consiliului Coordonator al Audiovizualului să întoarcă frecvența postului „TVR”, pentru difuzarea „TVR Moldova”.


Se încearcă preluarea abuzivă a frecvenței naționale de la „Canal 2” în favoarea unui alt post TV, care promovează interese străine. Îndemnăm Guvernul ca aceasta să fie returnată Societății Române de Televiziune, deținătorul anterior al acestei frecvențe. Considerăm că „TVR Moldova” are la Chișinău o echipă de profesioniști care promovează jurnalism corect și echidistant, iar produsul lor merită să fie văzut de către majoritatea cetățenilor țării noastre”, motivează „Telestar Media”.


Amintim că „Canal 2” face parte din imperiul media al fostului lider al Partidului Democrat, Vladimir Plahotniuc.



Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load