TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

CA a amendat Jurnal TV cu 10.000 de lei pentru limbaj licențios

CA a amendat Jurnal TV cu 10.000 de lei pentru limbaj licențios

Consiliul Audiovizualului a sancționat luni, 9 decembrie, postul de televiziune Jurnal TV cu amendă de 10.000 de lei în urma unei petiții depuse de un cetățean care s-a plîns că postul a difuzat un program care conținea limbaj licențios.


În aceeași ședință, membrii CA au respins două petiții la adresa Publika TV și s-au pronunțat, cu o majoritate de voturi, împotriva amendării acestui post și a NTV Moldova pentru încălcările admise în recenta campanie electorală, transmite NOI.md cu referire la media-azi.md.


Cetățeanul Alexei Mîndru a depus o petiție la CA în care menționa că Jurnal TV a difuzat un program care conținea limbaj licențios. Instituția a solicitat informații de la Jurnal TV, care nu le-a oferit, astfel încît postul a fost amendat cu 10.000 de lei. Membrul Consiliului Corneliu Mihalache a criticat postul pentru „sfidarea” CA.


Membrii CA au examinat și două petiții împotriva Publika TV – una depusă de liderul Platformei Demnitate și Adevăr Andrei Năstase și alta de avocatul Viorel Berliba, care acuzau postul că a difuzat informații calomnioase și neadevărate la adresa lor. Membrii CA au calificat drept nefondate aceste demersuri.


Tot luni, membrii CA s-au pronunțat și în privința raportului privind posturile de televiziune monitorizate în campania electorală, care a fost prezentat în ședința precedentă.


Membrele CA Lidia Viziru și Tatiana Buraga s-au pronunțat pentru amendarea posturilor NTV Moldova și Publika TV, care au comis cele mai multe încălcări. Pe de altă parte, alți membri ai Consiliului, inclusiv președintele Dragoș Vicol au considerat încălcările ca fiind minore, astfel încît niciun post nu a fost sancționat.


Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Mai multe

Sondaj Toate

load